MIN FØRSTE VLOGMAS – VLOGMAS #1 :)

Min aller første vlogmas er ute på min Youtubekanal 🙂 Jeg er ikke komfortabel med å snakke foran kamera, men jeg ønsker å bryte en ny grense ved å prøve noe nytt.
 
 
Under kan dere se min første vlogmas, og jeg håper dere liker vlogen min 🙂 Min kanal finner dere her: https://www.youtube.com/user/Nadina1708/
 
 

Velkommen til min vlogmas nummer 01.12.2019 🙂 Gjennom adventstiden vil det komme flere vlogmaser, og du får følge meg gjennom adventstiden frem til julaften 🙂

 
 
Setter kjempestor pris på kommentarer på vlogen, og jeg blir kjempeglad dersom dere tykker “subscribe” og vil følge meg 🙂
 
 

Adventspynt på salongbordet 🙂

3 kommentarer
    1. Du altså. Jeg må si du imponerer med å lage en videovlogger med musikk og greier 🙂 Det hadde aldri jeg klart.

      Jeg synes videoen var koselig jeg og jeg gleder meg til å følge med videre 🙂

      Morsomt at du gjør noe du ikke har gjort så mye av før.

      Fin, fin kveld til deg, mannen din og kattene dine 🙂

      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    2. Det var råartig å se snuppa mi;)) Og du er råflink. Jeg hadde aldri turt å gjøre sånt.

      Det skal blir råartig å følge med videre;))

      Ha en råfin ettermiddag;))

      Stooor klem fra Else Marit

    3. Det var en koselig video 🙂 Du overrasker, for jeg synes du var flink og naturlig foran kameret 🙂

      Jeg gleder meg til å se flere videoer fra deg, for dette var koselig å se 🙂

      Du må ha en riktig fin og god ettermiddag 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg