MIN SEPTEMBERDAG I ORD OG BILDER 😊

I dag vÄknet jeg uthvilt kl.08.30. Jeg stod opp, gikk pÄ badet og ordnet meg i stand.
 
 
Det beste jeg vet er Ă„ begynne dagen rolig med en god frokost (havregrĂžt), kaffe og “God Morgen Norge”. EtterpĂ„ leser jeg litt nyheter pĂ„ nettaviser.
 
 
Slike morgener er deilig mÄte for meg Ä begynne pÄ.
 
 
I dag var det egentlig meldt regnvÊr hele dagen. Kl.11.30 kledde jeg pÄ meg for Ä gÄ meg en tur. Akkurat da jeg begynte Ä gÄ regnet det, men etter noen meter gav det seg. Det var da oppholdsvÊr resten av turen.
 
 
Var superdeilig Ă„ komme seg ut Ă„ gĂ„ en tur, og jeg kjenner kroppen har sĂ„ godt av det 😊 Selvsagt fikk jeg fotografert noen bilder med hĂžstmotiver. Synes hĂžsten gir masse muligheter til Ă„ ta bilder
 
 
NÄr jeg kom hjem fra turen satte jeg pÄ en klesvask. Den skittentÞyskurven fyller seg opp igjen og igjen. FÞler til tider at den aldri blir tom.
 
 
Har ogsÄ Þvd 1 1/2 time pÄ flÞyta.
 
 
Slike dager fĂžler jeg meg effektiv, og jeg fĂžler jeg har fĂ„tt gjort mye 😊
 
 
Ønsker Ă„ dele noen hĂžstbilder som jeg har tatt med dere, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Etter regnet som har vĂŠrt de siste dagene var det duggdrĂ„per pĂ„ bladene pĂ„ buskene og trĂŠrne. Synes det er moro Ă„ fotografere duggdrĂ„per 😊

 
 

DuggdrĂ„per pĂ„ blad 😊

 
 

HĂžstlĂžv pĂ„ bakken pĂ„ gresset 😊

 
 

HĂžstlĂžv pĂ„ asfalten 😊

 
 

HĂžstfarger pĂ„ bladene er sĂ„ nydelig Ă„ se pĂ„, og sĂŠrlig nĂ„r solen skinner fra en blĂ„ himmel 😊

6 kommentarer
      1. Mona Iren: Tusen takk for kjempekoselig kommentar, og kjempekoselig at du likte bildene mine 😊 Det er herlig med slike dager, og nĂ„ skal jeg snart ut Ă„ gĂ„ en tur, fordi vĂŠret er sĂ„ fint 😊 Det mĂ„ utnyttes.

        Ønsker deg en superfin torsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Det er deilig med sĂ„nne herlige dager! Fine bilder fikk du ogsĂ„! Øvd i halvannen time – det er flott! Jeg gjorde det da jeg spilte i korps ogsĂ„… men da var jeg bare 17-18 Ă„r….! 🙂

      1. Margrethe: Tusen takk for kjempekoselig kommentar, og kjempekoselig at du likte bildene mine 😊

        Synes det er herlig med slike dager hvor jeg fĂžler meg effektiv. Øving pĂ„ flĂžyta er med pĂ„ Ă„ gi meg energi 😊 Moro Ă„ spille i korps da. Selv spiller jeg klassisk flĂžyte, og har samarbeid med venninnen min som er organist. Vi bruker Ă„ spille sammen noksĂ„ ofte. Det er kjempegĂžy 😊

        Ønsker deg en superfin torsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg