MITT BILLEDBIDRAG TIL FRODITH SIN “HØSTLEK” – TRAPPER😊

Min bloggvenninne Frodith har laget en “HĂžstlek” pĂ„ bloggen sin med forskjellige temaer, og siden jeg synes det er moro med slike utfordringer har jeg valgt Ă„ bli med.
 
 
Her kan dere finne Frodith sin “Hþstlek”: https://frodith.blogg.no/hostlek-med-frodith-er-du-med.html
 
 
Et av temaene pĂ„ bildet var “Trapper”, og her er mine utvalgte bilder tatt av trapp.
 
 
Trapper har forskjellige formĂ„l. De kan fĂžre oss ned i kjelleren, og de kan hjelpe oss opp igjen Ikke minst kan trappegĂ„ing gi hverdagsaktivitet 😊 Trappen er nĂždvending i hverdagen uten at vi tenker over det 😊
 
 

Trappen kan fĂžre oss ned.

 
 

Trappen kan fĂžre oss opp.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg