MITT FOTOBIDRAT TIL FRODITH SIN HØSTLEK – VINDUER

Min bloggvenninne Frodith har laget en “Høstlek” på bloggen sin med forskjellige temaer, og siden jeg synes det er moro med slike utfordringer har jeg valgt å bli med.
 
 
Her kan dere finne Frodith sin “Høstlek”: https://frodith.blogg.no/hostlek-med-frodith-er-du-med.html
 
 
Et av temaene på bildet var “Vinduer”. Særlig når det er mørkt ute, og man ser lysene skinne bak rutene tenker jeg: “Hvordan er det der inne?”, “Hvem bor der?”, og jeg skulle ha vært en flue på vinduet for å kunne se inn.
 
 
Vinduer har forskjellige formål. Vi kan åpne dem for å luft inn, vi kan ha vinduene lukket for å ha det varmt, vinduene kan være lukket for å unngå støy og bråk, vinduer kan være åpne hvis vi vil høre lyder f.eks musikk i nabolaget, vi kan trekke for en gardin for å få det mørkere og vi kan trekke fra en gardin for å la lyset slippe til. Jeg sammenlikner vinduer med våre øyne. Vinduer er husets øyne 😊
 
 
Her kommer mine bilder tatt av vinduer, og håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Kjøkkenvinduet vårt, og i vinduskarmen kan dere se godpusejenta mi Hera 😊

 
 

Ett av kjellervinduet på huset vårt 😊

4 kommentarer
    1. Alltid noen tanker slik du beskriver når en kikker inn til andre. Noen har store vinduer, slik at det ikke kan unngås å se litt inn, andre stenger for.
      Jeg synes det er spesielt koselig å se vinduene ved juletider, mye lys, og juletrær som skimtes, og annen pynt. Jeg undres også over om de som bor der har det bra, at det er masse varme og kjærlighet, eller motsatt. ☺️
      God lørdagskveld. Klem ❤️

      1. Heidisverden: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Ja, jeg synes også det er koselig å se vinduene ved juletider med lys og juletrær som skimtes. Tenker av og til da, er det virkelig så harmonisk som det ser ut på utsiden om det er så bra som det ser ut på utsiden 🥰

        Ønsker deg en superfin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg