NOEN VIKTIGE KVELDSORD FRA MEG ❤😊

Mandagskveld, og det er stille. Kattene har roet seg for kvelden. En katt ligger på fanget til matfar, en katt er på kjøkkenet og spiser og en katt ligger på puten i ved siden av meg i sofaen 😍
 
 
Vil få ønske dere mine kjære bloggvenner og lesere en superfin kveld, og en riktig god natt ❤❤❤
 
 
Kveldens ord må bli: “Husk at vi alle høster slik vi sår”. Dette gjelder for alle mennesker i alle samfunn, også vi bloggere.
 
 
Sprer man negativitet og får man negativitet tilbake. Slik er det. Sprer du positivitet så får du positivitet tilbake ❤❤❤
 
 
Jeg vet at mine blogglesere og mine bloggvenner ønsker positivitet og framsnakking. Negativitet sprer bare mistrivsel.
 
 
Jeg støtter min kjære bloggvenninne https://hverdagsmagi.blogg.no/ i at her på bloggplattformen ønsker vi å skape positivitet slik at våre medbloggere, bloggkollegaer og våre felles bloggvenner kan trives her inne 😍 Klarer vi det har vi nådd målet 😍
 
 
Vil dele disse to bildene med dere, og håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Holder kveldssolen i min hånd 😍

 
 

Selvbygget varde på stranden. Varden viser oss vei 😍

11 kommentarer
    1. Jeg tror heller ikke at bloggleserne vil ha negativitet /drittslengingog intriger bloggere imellom/offentlig skittentøyvask. Da får blogg.no bare et negativt rykte. Men det skrives mye bra her på blogg, vi er alle ulike bloggere som skriver om teamer som engasjerer oss og bloggleserne leser de innleggene de selv føler for og følger de bloggerne som de trives med. Hvorfor komplisere ting når det kan gjøres så enkelt?

      1. Hverdagsmagi: Tusen takk for kommentar 😊 Jeg er sikker på at bloggleserne heller ikke vil ha negativitet og drittslening, men dessverre er det som trekker seere/lesere på sosiale medier. Ja, da vil blogg.no få et dårlig rykte.

        Det er det som er så flott at bloggerne her inne er så forskjellige, og mange skriver kjempebra og engasjerende 😊 Det viktigste er å være tro mot seg selv og bloggleserne sine 😊 Bloggleserne vil bare avsløre om man kopierer andre bloggere.

        Ønsker deg en superflink mandagskveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Nydelige ord, fantastisk bilde (solen i din hånd). Ikke vanskelig å slutte seg til det du skriver og som hverdagsmagi har bragt på banen. ❤️

      1. Monica: Tusen takk for det 😊 Vi prøvde en del ganger slik et det skulle se ut som jeg holdt solen i hånden. Det er uansett moro å prøve seg fram med forskjellige motiver i kveldssolen 😊

        Jeg blir inspirert av bl.a Hverdagsmagi sin positivitet på blogg, og hun har en blogg som lyser positivitet. Det er noe jeg liker. I hverdagen trenger man en påminnelse om akkurat dette.

        Ønsker deg en superfin tirsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg