NY VLOGG I VLOGGSERIEN MIN: “ALDRI FOR SENT” PÅ MIN YOUTUBE-KANAL 😊

Ny vlogg i vloggserien min: “Aldri For Sent” ligger nå ute på min Youtubekanal:
 
 
Jeg setter kjempestor pris på hvis dere ønsker å følge meg. Trykk gjerne “subscribe”, og gi gjerne en tommel opp ❤😊
 
 
Her er min nye vlogg:
 

 
 
Dere kan også følge meg på min facebookside som heter: “Aldri For Sent”:
 
https://www.facebook.com/Aldri-for-sent-Toril-sin-livsstilsside-108981464145671
 
 
Dere kan finne på på disse sosiale mediene:
 
-Snapchat: @torilkre (Toril Livsstil Balanse Trening)
– Instagram: @aldri_forsent
 
 

2 kommentarer
    1. Trening er viktig uansett hva det er, men riktig trening er et møst når man har begynt å få litt “idrettsskader” he he. Stå på, det blir bedre og bedre 💚

      1. Morsmiddag: Du har helt rett. Det er viktig. Fysioterapeuten min sier at det eneste rette jeg gjør med kneet er å trene styrke. Nå er første mål å få kneet smertefritt. Takk og lov får jeg ikke vondt når jeg trener eller gå, men når jeg står så kjenner jeg det.

        Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg