NY VLOGG LIGGER UTE PÅ MIN YOUTUBE-KANAL 😊

På min YouTube-kanal ligger det nå en ny vlogg i livstil- og balanseserien min: “Aldri for sent”.
 
 
Dere kan se vloggen min her:
 
 

Vlogg nummer 26 😊

 
 
Dere er hjertelig velkommen til å ta en tur innom, og jeg setter kjempestor pris på hvis dere gir en tommel opp, og ikke minst setter jeg kjempestor pris på hvis dere legger igjen en kommentar. Tar gjerne i mot både ris og ros.
 
 
Målet med denne vloggserien er å motiverer andre voksne til å ikke gi opp ved en livsstilsendring. Det er så lett å skylde på at man er for gammel, at man har vondt både her og der, og at det er for sent. Det er det ikke. Derfor mottoet mitt: “Det er aldri for sent” 😊
 
 
Hvis man sliter med en fysisk sykdom og vil begynne å trene er det kjempeviktig å tilpasse treningen etter helsa. Hver og en har sine fysiske behov for hvilken trening man kan gjøre. Det er viktig å finne den treningsformen man trives med 😊 Da blir treningen lystbetont.
 
 
Hvis det er lenge siden du har trent vil jeg anbefale å begynne forsiktig.
 
 
Som sagt så er det aldri for sent 😊
 
 

Meg selv på trening.

3 kommentarer
    1. Åååhhh snuppa mi;)) Sååå råkost med en ny vlogg;)) Den vloggen var råkoselig. Du har blitt mye flinkere til å time musikk og tekst på videosnuttene dine.

      Jeg synes sånn vlogger er inspirerende og artige å se på.

      Du må ha en råfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    2. Koselig at du oppdaterer livsstilsserien din på youtube 🙂 Jeg synes videoene dine er fine. Jeg er enig med Else Marit at du har blitt flinkere. Vidoene blir mer levende med musikk. Jeg er ikke flink med slike tekniske ting, og jeg blir imponeret over deg 🙂

      Du må ha en riktig fin og god kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg