NYDELIG SEPTEMBERTIRSDAG 😍

I dag sov jeg til kl.08.30. Stod opp og gjorde meg i stand. Kl.09.00 hadde jeg videotime med hudlegen. SÄ spiste jeg frokost, koste meg med kaffe og sÄ litt pÄ TV.
 
 
I dag var det egentlig dagen for at jeg skulle trene styrke hos fysioterapeuten, men jeg fikk sms i dag tidlig om at fysioterapisenteret holdt stengt fordi de skulle ha kurs for sine ansatte.
 
 
VĂŠret var fint slev om det var overskyet. Kl.12.30 tok jeg pĂ„ meg joggeskoene mine og gikk meg en tur. Det var kjempedeilig 😊 Jeg fikk ogsĂ„ fotografert noen hĂžstmotiver som jeg fant pĂ„ veien.
 
 
I dag ble turen pÄ ca.4,6 km. NÄr jeg kom hjem stÞvsuget jeg leiligheten og rydda litt.
Kveldens planer er korĂžvelse. Gleder meg masse til det 😊 Dagen i dag har vĂŠrt kjempefin, og hĂ„per deres dag ogsĂ„ har vĂŠrt fin 😍
 
 
Ønsker Ă„ vise noen hĂžstbilder jeg har tatt, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Bladene pĂ„ efĂžy har fĂ„tt nydelig rĂžd hĂžstfarge 😊

 
 

Nydelig rĂžd hĂžstfarge pĂ„ bladene pĂ„ dette treet 😊

 
 

Gule blader pĂ„ dette treet og villepler og en blĂ„ septemberhimmel 😊

 
 

Vakre hĂžstfarger pĂ„ bladene pĂ„ trĂŠr som lyser opp i mot en blĂ„ himmel er noe av det fineste fotomotivet jeg liker Ă„ fotografere 😊

4 kommentarer
      1. Margrethe: Tusen takk for det, og kjempekoselig at du likte bildene mine 😊 HĂžrtes ut som du har hatt en fin dag med jobb og pĂ„ tur.

        Skal snart ut Ä gÄ meg en tur selv jeg nÄ, for i dag er det sÄ fint vÊr her.

        Ønsker deg en superfin torsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg