NYE AKRYLNEGLER 😍

11.07.2023 var det endelig tid for Ä fÄ ordnet neglene mine, og det var pÄ tide. NÄr jeg ordner dem bruker jeg akryl, fordi det er det sterkeste som sitter pÄ neglene mine. Gele sitter kun 14 dager fÞr de flasser av.
 
 
Det var kjempegodt Ă„ fĂ„ ordnet dem. Har ikke ordnet neglene mine siden august 2022, og nĂ„ innvilget jeg meg Ă„ fĂ„ fikset dem. Her er to bilder slik at dere kan se resultatet, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Resultatet pĂ„ akrylbehandlingen 😊

 
 

Ble kjempefornþyd selv 😊

6 kommentarer
    1. SĂ„ godt Ă„ fĂ„ gjort dette da. jeg har ogsĂ„ lyst til Ă„ prĂžve det en gang. Det var en fin og nĂžytral farge du har valgt 😊👍
      Fin dag til deg…klem đŸ„°

      1. Mona Iren: Ja, det var virkelig deilig Ä fÄ lagt pÄ nye. Anbefaler virkelig at du prÞver, og du kommer garantert til Ä bli fornÞyd.

        Ja, jeg er ikke den personen som har sÄ mye fargesprakende klÊr, og dermed vil jeg ha duse farger som gÄr til alt.

        Ønsker deg en superfin torsdagskveld 😊

        Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg