NYE AKRYLNEGLER :)

21.09.2020 var det duket for å få ordnet neglene til negledesigneren. Det hadde blitt litt ettervekst av neglene på de ukene.
 
 
Neglene mine har blitt så sterke etter jeg begynte med akrylbehandling, og negledesigneren sier at neglene mine vokser fort.
 
 
Ønsker å dele et par bilder av hvordan resultatet ble etter jeg fikk ordnet neglene mine, og jeg håper dere liker bildene 🙂
 
 

Resultatet av etter neglebehandlingen 🙂

 
 

Ble kjempefornøyd med resultatet, og negledesigneren vet nøyaktig hvilke farger jeg liker 🙂

5 kommentarer
    1. Neglene dine ble jammen fine, og fargen er deg 🙂 Hun høres flink ut negledesigneren din.

      Du får ha en riktig fin kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

    2. Råfine de ble snuppa mi;)) Den fargen kledde deg ja. Synes velstelte negler og hender er viktige når du hilser på noen. For hendene er det første vi ser når vi hilser på hverandre.Om man ikke har neglelakk synes jeg at neglene skal være velstelte og rene.

      Ha en råfin fredag;))

      Stooor klem fra Else Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg