NYE “ALDRI FOR SENT”-VLOGGER PÅ MIN YOUTUBE-KANAL 😊

Har nå oppdatert min YouTube-kanal med nye vlogger i vloggserien min: “Aldri For Sent”. Disse ligger nå ute på min Youtubekanal:
 
 
Jeg setter kjempestor pris på hvis dere ønsker å følge meg. Trykk gjerne “subscribe”, og gi gjerne en tommel opp ❤😊
 
 
Her i hvert fall 3 mine vlogger nr.31, 32 og 33:
 

 

 

 
 
Dere kan også følge meg på min facebookside som heter: “Aldri For Sent”:
 
https://www.facebook.com/Aldri-for-sent-Toril-sin-livsstilsside-108981464145671
 
 
Dere kan finne på på disse sosiale mediene:
 
-Snapchat: @torilkre (Toril Livsstil Balanse Trening)
– Instagram: @aldri_forsent
 
 

13 kommentarer
      1. Kari: Ja, det er kjempeherlig å få rørt på kroppen selv om jeg går innendørs på stua til kjøkkenet. 450-500 ganger blir 4 km. Nå legger jeg et grunnlag før jeg kan begynne til fysioterapeut og begynne med styrketrening om 2 1/2 uke.

        Når det gjelder opptreningsgåing er det bare meg selv som kan komme tilbake. Ingen andre.

        Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Morsmiddag: Tusen takk for det 🙂 Hvis du har google chrome som nettleser på PC’n kan du bruke samme brukernavn og passord å f.eks. lage en YouTube-kanal. Man klikker på “Subscribe” hvis man vil følge en person på YouTube, men da bør man (tror jeg) ha YouTube selv gjennom Google.

        Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      2. Morsmiddag: Tusen takk, og så kjempekoselig at du likte videoene 😊

        Hvis du skal følge må du klikke “Subscribe” under videoene, men da tror jeg du må ha nettleseren Google Chrome siden YouTube er Google.

        Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Pensjonitsgunna: Det er spennende å ha. Blir jo aldri en stor YouTuber, men jeg gjør det for moro skyld 😊

        Du kunne jo delt oppskrifter og mat å en slik kanal siden du er så flink 😊

        Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Gøy at du vlogger også! Jeg har en bekjent som har lyst å vlogge, så jeg delte dine videoer med henne på facebook, slik at hun kan se litt hvordan det er live 🙂 Koselig å se deg live ja, og ikke bare via tekst og bilder på bloggen der jeg er. Jeg har også brukt trykkbølgebehandling mot senebetennelse i albuen. Etter den behandlingen tok jeg ims-akupunktur og da ble jeg helt fin igjen 🙂

      1. Hverdagsmagi: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg. Jeg synes det er gøy å vlogge, og jeg lærer jo av det også.

        Det er moro å lære seg å redigere videoer med musikk osv.

        Så kjempegodt at du ble bra igjen da 😊

        Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg