NYE BILDER AV ABYSSINERTRIOEN MIN TATT APRIL 2024 đŸ˜»đŸ˜»đŸ˜»

Jeg elsker Ä fotografere kattene mine, og nÄr jeg fotografere kattene mine sÄ Þnsker jeg Ä fÄ tatt bilde av dem nÄr de er pÄ samme nivÄ som meg. Det er ikke alltid sÄ lett. Jeg fotograferer kattene mest med mobilkameraet. Har speilreflekskamera ogsÄ som jeg bruker nÄr jeg vil ha klarer bilder, men mobilkameraet gjÞr jobben sin.
 
 
Det blir noen bilder slettet, for nĂ„r jeg tar et bilde forsvinner katten ut av bildet fĂžr man har fĂ„tt knipset bilde av den. Jeg har ogsĂ„ slettet mange bilder pĂ„ mobilen av bakenden til den katten jeg har fotografert, eller bare halen đŸ€ŁđŸ˜‚ NĂ„r man skal fotografere abyssinere mĂ„ man vĂŠre tĂ„lmodig slik at bildet blir bra.
 
 
Kattetrioen har enda ikke tatt i bruk katteverandaen, for ute er det litt for kaldt enda. Abyssinertrioen min liker ikke nÄr det er kjÞlig i vÊret. ForelÞpig har temperaturen vÊrt ett siffer. Da blir det kaldt for abyene mine.
 
 
Er det for kaldt kan abyssinere fÄr mer underpels som gjÞr at de fÄr tjukkere og lengre pels. Det skal de helst ikke ha, for da kan det bli trekk pÄ utstillinger.
 
 
Vi hĂ„per pĂ„ tosifret temperaturer slik at kattene fĂ„r begynne Ă„ kose seg ute pĂ„ katteverandaen đŸ˜»đŸ˜»đŸ˜»
 
 
NÄ koser kattene seg inne, og de ligger og koser seg inntil varmeovnen pÄ stua, under et pledd eller under vedovnen nÄr vi fyrer med den.
 
 
Ærle og Hera ligger pĂ„ ladning nĂ„, for de har sprunget og lekt med hverandre mesteparten av ettermiddagen😊
 
 
Nadina koser seg i fanget til matfar, og det er hennes yndlingsplass. Hera ligger og slapper av oppe pĂ„ TV’n. Ærle ligger og slapper av pĂ„ pleddet ved siden av meg đŸ˜»đŸ˜»đŸ˜»
 
 
Jeg mĂ„ benytte anledningen til Ă„ skrive blogginnlegg nĂ„r Ærle ligger og sover 🙊
 
 
Det er ikke alltid sĂ„ enkelt Ă„ skrive pĂ„ tastaturet med Ærle i nĂŠrheten, for hun skal fange musepekeren. PC’n min har touchskjerm, og jeg mĂ„ passe pĂ„ Ă„ lagre alt jeg gjĂžr pĂ„ datamaskinen. Vips sĂ„ har Ærle greid Ă„ slette et helt blogginnelgg med labben sin som kom bort i skjermen đŸ€ŁđŸ˜‚
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen nye bilder av mine tre herlige godpusejenter đŸ˜»đŸ˜»đŸ˜» HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Godpusejenta vĂ„r Nadina â€ïžđŸ˜»

 
 

Nadina passer godt pĂ„ pĂ„skeegget sitt ja â€ïžđŸ˜»

 
 

Godpusejenta vĂ„r Hera pĂ„ armlenet pĂ„ sofaenâ€ïžđŸ˜»

 
 

Hera i sofaen â€ïžđŸ˜»

 
 

Morgenkos med litjgodpusejenta vĂ„r Ærle pĂ„ pleddet â€ïžđŸ˜»

 
 

Ærle er en typsik abyssiner som elsker Ă„ fĂžlge med pĂ„ alt som skjer â€ïžđŸ˜»

2 kommentarer
    1. ÅÄÄhhh sÄÄÄ rÄfine bilder av kattene <3 Blikkene til Nadina og Hera er sÄ intense;)) RÄherlig Ä se.

      Ærle er bare helt vanvittig nydelig <3 stor

      NĂ„r jeg ser bilder av abyssinere savner jeg det Ă„ ha abyssiner. Savnet etter Snuppa er stor <3 En dag skal jeg ha abyssiner igjen.

      Du mÄ ha en rÄfin kveld videre;))

      Stooor klem fra Else Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg