OKTOBERONSDAGEN I ORD OG BILDER 😊

I dag stod jeg opp nĂ„r kl.08.45. Jeg spiste frokost, koste meg med kaffe og “God Morgen Norge” pĂ„ TV’n.
 
 
Ute var det grÄtt og trist vÊr med regn. Da jeg sÄ ut tenkte jeg at jeg skulle kjÞre bort pÄ treningssenteret for Ä gÄ pÄ mÞlla. Etter hvert utover dagen ble vÊret lettere og det sluttet Ä regne.
 
 
Tok pĂ„ meg joggesko og klĂŠr og fikk gĂ„tt meg deilig tur. Gikk min 4,3 km tur. Var kjempegodt Ă„ komme inn igjen etterpĂ„ 😊
 
 
NĂ„ skal jeg snart i gang med Ă„ lage en ny Ăžvingsfil til koret jeg synger i. MĂ„let er Ă„ bli ferdig med den til i morgen.
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen flere hĂžstbilder tatt i oktober, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

BlĂ„ himmel skimtes gjennom grener med gule hĂžstblad 😊

 
 

Gult hĂžstlĂžv pĂ„ bakken 😊

 
 

LĂžvtre med gule hĂžstblader mot en grĂ„ himmel 😊

 
 

Oktobersolen skimtes sĂ„ fint gjennom trĂŠrne 😊

4 kommentarer
      1. Margrethe: Tusen takk for det, og sĂ„ kjempekoselig at du likte bildene mine 😊 Liker fine hĂžstdager hvor man kjenner at man vĂ„kner nĂ„r man kommer ut i frisk luft, selv om jeg er et vĂ„r- og sommermenneske. HĂžsten mĂ„ jeg bare nyte de vakre hĂžstfargene fĂžr bladene har falt av.

        Ønsker deg en superfin torsdags ettermiddag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg