OM UKEN 05.07 – 11.07.2021 ORD OG BILDER 😊

O5.07.2021 var det sÄ varmt i Trondheim, og det var sÄ varmt at det var klamt og ubehagelig Ä vÊre inne.
 
 
Om kvelden kl.19.00 dro mannen min, broren hans og jeg til en strand som ligger ca. 10 minutter unna oss Ä kjÞre. Det var en kjempefin og varm kveld. Ikke var det sÄ mye folk heller.
 
 
Mannen min og broren hans badet, men pysa meg satt og sĂ„ pĂ„ fordi jeg bader ikke i sjĂžen i Norge med mindre det har vĂŠrt +25 grader i 3-4 uker i ett strekk đŸ˜‚đŸ€Ł Ja, jeg innrĂžmmer jeg er pyse. I tillegg hadde jeg et sĂ„r som var infisert som gjorde til at jeg ikke kunne bade.
 
 
06.07.2021 var godvÊrsperioden over, og det ble overskyet. Temperaturen var fortsatt hÞy og det var klamt. Det var meldt tordenvÊr. TordenvÊret kom det, men vi hÞrte kun 2-3 drÞnn etterfulgt av skikkelig floskur. Det var ikke mÄte pÄ hvordan det regnet! Regnet som kom gjorde godt for naturen, for det var tÞrt ja.
 
 
07.07.2021 var det ogsÄ overskyet, vamrt, lummert og klamt, og pÄ ettermiddagen var det en time hvor det lynte, tordnet og regnet fÞr det ble oppholdsvÊr og lettskyet pent vÊr.
 
 
07.07.2021 var jeg pÄ sÄrkontroll til ortopeden pÄ St. Olav, og det ble bestemt at sÄret pÄ armen mÄtte renses og skjÊres litt ned slik at det kunne gro fra bunnen av. Ortopeden sÞkte meg inn pÄ dagkirurgisk avdeling med innleggelse pÄ avdeling for Ä fÄ antibiotika intravenÞs. Jeg spurte ortopeden om jeg fikk lov til til Ä trene styrketrening, og det var helt i orden.
 
 
Torsdag 08.07.2021 dro jeg pÄ trening, og jeg trente overkropp. Kl.11.00 ringte de fra ortopedisk dagkirurgi, og de fortalte at jeg hadde fÄtt time til operasjon mandag 12.07.2021 kl.07.30. Det gikk fortere enn hva jeg hadde ventet.
 
 
Mannen min, broen hans og nevĂžen deres reiste pĂ„ sin Ă„rlige hyttetur 08.07 – 11.07.2021. Den tradisjonen har de hatt siden 90-tallet, og de har ivaretatt den. Det e kjempekoselig for mannfolka vĂ„re 😊
 
 
Fredag 09.07.2021 var jeg til fastlegen pĂ„ sĂ„rkontroll, og etter sĂ„rkontrollen dro jeg pĂ„ treningssenteret og trente overkropp. Om ettermiddagen tĂžrket jeg stĂžv i leiligheten vĂ„r, og rydda. Om kvelden slappet jeg av, tok det med ro og sĂ„ pĂ„ TV’n 😊
 
 
LĂžrdag 10.07.2021 var jeg hjemme hele dagen. Jeg gikk meg en tur. Det var en foto- og trimtur hvor jeg fotograferte . Om ettermiddagen holdt jeg pĂ„ med Ă„ redigere bilder, jeg holdt pĂ„ med litt kreativ fargelegging og satt og leste i boka min. Hadde en avslappende lĂžrdag 😊
 
 
Ønsker Ă„ vise dere bilder som jeg tok da vi var pĂ„ stranda 05.07.2021 og pĂ„ trimturen min 10.07.2021, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Kjempefin himmel over Trondheimsfjorden sett fra Véresholmen 😊

 
 

Noen badenymfer 😊

 
 

Stranden Véresholmen i Trondheim 😊

 
 

Kjempefin gul blomst 😊

 
 

Kjempefine gule blomster 😊

 
 

Reinfann er kjempefine viltvoksende blomster 😊

 
 

Hundekjeks 😊

6 kommentarer
    1. Det er ikke kjedelig hos deg. Mye som skjer. Eller synd med sĂ„ret ditt som ble infisert. God bedring. Vakre bilder đŸ„°

    2. Flotte bilder du har tatt. Fikk med meg at du lÄ pÄ sykehuset og fikk antibiotika for sÄret som var infisert. GÄr vel bedre nÄ med deg? Du er ikke alene om og vÊre pyse nÄr det kommer til temperatur i havet. Jeg mÄ ha det varmt, og hos meg i nord er det altfor kaldt. FÄr bare vente til man kommer til Kreta nÄr denne pandemien er pÄ retur, da skal jeg bade i havet. Ellers hjelper jacuzzi pÄ det meste med 39 grader i vannet. Bare regnvÊret slipper taket. Ha en fin kveld.

    3. RÄfine bilder snuppa mi;)) Og rÄkoselig Ä lese om dagene dine;)) Synd med et sykehusopphold med antibiotika igjen. Men det er bra du du fikk hjelp i god tid;))

      Ha en rÄfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    4. Koselig oppdatering av bloggen din. Vi bruker ofte Ă„ vĂŠre der nĂ„r det er varmt om sommeren og jeg synes stranden er sĂ„ fin 🙂

      Fine bilder du har tatt 🙂

      Du mĂ„ ha en fin kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg