ONSDAGENS OPTIMISTISKE VISDOMSORD 😊

Riktig god onsdag formiddag kjĂŠre bloggvenner og fĂžlgere 😍 Onsdag, og vi har kommet til midten av uken. Frokosten er spist, kaffen er i koppen og “God Morgen Norge” stĂ„r pĂ„ TV’n 😊
 
 
I dag er planen Ă„ gĂ„ meg en tur. PĂ„ turen tenker jeg Ă„ gĂ„ innom for Ă„ forhĂ„ndsstemme. Vet hva jeg skal stemme, og det er jo pĂ„ det partiet jeg er stĂžttemedlem hos 😊 Det er det partiet jeg mener har de verdiene som jeg synes er bra i mine saker jeg brenner for.
 
 
Jeg synes smĂ„ enkle visdomsord er lette Ă„ forstĂ„, og visdomsord kan inneholde bĂ„de fleip og alvor 😊
 
 
Dagens visdomsord handler om at vi trenger bĂ„de pessimister og optimister 😊
 
Her er dagens visdomsord, og hÄper dere liker det:
 
“Verken optimister eller pessimister kan unnvĂŠres. De er som rĂžde og hvite blodlegemer; hvis det ene slaget fikk overtaket, ville verden gĂ„ under.” Av: Nis Petersen
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Optimist
 
 

HĂžstfarget blad pĂ„ treet 😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg