ONSDAGENS VISDOMSORD OM MEDMENNESKELIGHET 😊

Riktig god onsdag formiddag kjĂŠre bloggvenner og fĂžlgere 😍 Ny dag og nye muligheter. Jeg hĂ„per alle sammen har fin onsdag?
 
 
I dag er det tid for Ă„ fĂ„ ordnet neglene mine til negledesigneren. Det er 4 uker siden sist jeg ordnet dem, og de har vokst litt ja. Ser det pĂ„ etterveksten. Gleder meg til Ă„ fĂ„ det gjort 😊 I dag kommer jeg til Ă„ velge meg ny, og en litt mer hĂžstlig farge pĂ„ neglene mine. Om vĂ„ren og sommeren liker jeg Ă„ ha litt lysere farger pĂ„ neglene mine, men om hĂžsten og vinteren litt mĂžrkere.
 
 
NĂ„ har jeg en periode pĂ„ bloggen min hvor jeg deler visdomsord om medmenneskelighet, nestekjĂŠrlighet og omsorg for andre mennesker đŸ„°
 
 
Det Ă„ vise medmenneskelighet for andre mennesker rundt oss er kjempeviktig đŸ„° Synes det er viktig Ă„ tenke over at vi dagens samfunn bryr oss om hverandre đŸ„°
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier sĂ„ mye om nestekjĂŠrlighet og omtanke đŸ„°
 
Her er dagens visdomsord, og hÄper dere liker det:
 
“Ingen her i verden er mislykket hvis han letter byrdene for en annen.”Av: Charles Dickens
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Medmenneskelighet
 
 

Jeg vil vĂŠre din varde som du trygt kan stole pĂ„ đŸ„°

8 kommentarer

Siste innlegg