ONSDAGENS VISDOMSORD OM NESTEKÆRLIGHET OG OMSORG 🥰

Riktig god onsdag formiddag kjære bloggvenner og følgere 😍
 
 
Planene i dag er å få gjort unna litt husarbeid. Har noen klær som strykes, men det må gjøres. Planen er også å gå meg en tur ut. Det er så deilig å komme seg ut i frisk luft, og det gir meg energi 😊 Jeg synes også det er herlig å kjenne den friske høstluften når man kommer ut, og ikke minst nyte synet av de vakre høstfargene 🥰
 
 
Håper dere får en superfin onsdag alle sammen ❤😊 Ta godt vare på dere selv 🥰
 
 
Jeg synes små enkle visdomsord er lette å forstå, og visdomsord kan inneholde både fleip og alvor 😊
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier så mye om nestekjærlighet og omtanke 🥰
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Man må ha medfødte anlegg for nestekjærlighet, som for så mye annet her i livet.”Av: Henry David Thoreau
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Nestekj%C3%A6rlighet
 
 

6 kommentarer
    1. Godt å få unna seg husarbeid. Det er nesten ikke vær til å gjøre annet. Dvs., jeg må jobbe meg jobbeting :), men har sannsynlig vært for mye farting i det siste med resultat lavt nivå av enten energi elle sjøldisiplin 🙂
      Riktig fin dag. Klem <3

      1. BforB: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg 😊 Ja, det er deilig å få unna husarbeid, og når det regner ute er det godt å gjøre det uten tanke på å ha dårlig samvittighet.

        Jobbting må gjøres det også vil jeg tro, og det hoper seg opp litt for fort.

        Ønsker deg en superfin torsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Happy: Blir aldri ferdig med husarbeid, og denne skittentøyskurven fylles jo like fort opp igjen når den er tømt.

        Ja, det er kjempegodt med frisk luft 😊

        I dag er været så fint at jeg skal snart ut å gå en tur 😊

        Ønsker deg en superfin torsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Frisk luft og tur står høyt på ønskelisten her også. Synes visdomsordet er fint men lurer på om man også kan utvikle bedre ydmykhet for andre mennesker gjennom livet også? ❤️

      1. Monica: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Ja, smart, for ydmykhet for andre mennesker er faktisk kjempeviktig 🥰 Nestekjærlighet, omsorg og ydmykhet for andre mennesker går hånd i hånd.

        Skal snart ut å gå en tur, for været er så fint. Oppholdsvær her i dag 😊

        Ønsker deg en superfin torsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg