ORD OM VENNSKAP ❤😍

Jeg elsker visdomsord og sitater, og det er så mye sannhet i enkle små sitater.
 
 
Siden jeg er en sosial person som liker og omgås vennene mine har jeg funnet et sitat om vennskap jeg har lyst til å dele med dere 😊 Jeg verdsetter absolutt alle mine venner ❤😊 Vi respekterer og forstår hverandre fullt ut tross ulikhetene vi har ❤😊 Det er det som kalles ekte vennskap for meg 😍
 
Her er visdomsordet:
 
– Ole Brumm, du har en flue på nesen din, sa Nasse Nøff.
– Si i fra når det kommer en til, så kan de bli venner, sa Ole Brumm.
Alan Alexander Milne
 
Kilde: https://vitser-og-gater.no/sitater/sitater-om-vennskap/ordtak-om-vennskap/#google_vignette
 
 

12 kommentarer
      1. BforB: Så absolutt! Det er kjempeviktig. Respekt, aksept og toleranse for hverandre som mennesker er de viktigste egenskapene for vennskap og også for at man skal klare og omgås nye mennesker 😍

        Ønsker deg en superfin søndag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Ole Brum har mye klokt å si 🙂 Gode vennskap er en fin ting, der man alltid kan stole på hverandre og bry seg om hverandre og respektere hverandre. Det er i alle fall ingredienser jeg synes er viktig. Og gjerne litt humor som krydder 🙂

    2. Ja, gode venner er gull. Og man trenger ikke være lik hverandre, men respektere forskjellighetene, og kanskje like de litt også. Jeg liker at venner er med meg i GLEDE like mye som i sorg 🙂

      1. Frodith: Tusen takk for innspill på blogginnlegget mitt, og det setter jeg kjempestor pris på 😊 Du har helt rett i dine tanker om vennskap 😊 Det tenker jeg også at venner med i glede og i sorg 😊

        Ønsker deg en superfin søndags kveld ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    3. Råherlig Ole Brumm sitat ❤ Og jeg eeelsker disse kloke sitatene av Ole Brumm.

      I et vennskap skal man gi og ta. Og man kan veilede og råde hverandre. Gode venner løfter hverandre opp ❤

      Ha en råfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for en kjempekoselig kommentar med kjempefint innspill på blogginnlegget mitt 😍

        Jeg er 100% enig med deg i det du skriver. Venner skal tørre å si fra på godt og vondt. Det å si fra er med å løfte hverandre opp.

        Ønsker deg en superfin søndags kveld ❤😊

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg