POSITIVE ORD 😍

Riktig god onsdags ettermiddag 😍 Vi har kommet halvveis i uka, og vi er i den siste uken av juli mĂ„ned. PĂ„ tirsdag skriver vi 01. august igjen. Jeg bare skjĂžnner ikke hvor disse sommermĂ„nedene har blitt av. De har gĂ„tt enormt fort.
 
 
Selv om august mĂ„ned kommer er jo sommeren fremdeles her, og august byr jo pĂ„ mye fin sensommervĂŠr da 😍 Det er jo den mĂ„neden vi kan hĂžste bĂŠr og frukt fra egen hage og plukke bĂŠr i naturen.
 
 
Jeg har lyst til Ă„ dele et dikt jeg har skrevet med dere. Diktet handler om positivitet og hvordan positive ord blir mĂžtt av vĂ„re medmennesker 😍 HĂ„per du liker diktet mitt 😊
 
 

POSITIVE ORD â€đŸ˜Š

 

Gode og positive ord til andre mennesker er godt Ă„ gi.
 
Gode og positive ord viser at du tar deg tid.
 
Gode og positive ord til medmennesker viser at du tar deg tid til Ă„ se.
 
Gode og positive ord fÄr andre dine medmennesker til Ä smile og le.
 
Gode og positive ord gjĂžr dagen lys for din neste.
 
Gode og positive ord de kan ikke forpeste.
 
Gode og positive ord smitter med godt humĂžr.
 
Gode og positive ord jager bitterheten pÄ dÞr.
 
Gode og positive ord medmenneskers hjerte vil varme.
 
Gode og positive ord vil ikke kjenne menneskers harme.

 
 

8 kommentarer
    1. Du skriver sÄ flotte dikt! Diktene dine er sÄ kloke og de rommer sÄ mye synes jeg. Takk for at du deler med oss lesere!
      Positive ord gjþr bare godt ja 🙂 Nyt dagen!

      1. Hverdagsmagi: Tusen takk for kjempekoselig kommentar med tilbakemelding pĂ„ diktet 😍 Det setter jeg voldsomt pris pĂ„ Ă„ hĂžre, og det motiverer meg til Ă„ skrive flere dikt.

        Er jo litt nervÞs for Ä dele diktene mine, for man er sÄ selvkritisk til det man skriver selv.

        Ja, positive ord sender varme til folks hjerter â€đŸ˜Š

        Ønsker deg en superfin onsdags ettermiddag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Frodith: Tusen takk for det, og kjempekoselig at du likte diktet 😊 Det gir en mye med Ă„ holde pĂ„ med litt diktskriving, og man kan leke seg med sprĂ„ket pĂ„ sĂ„ mange mĂ„ter. Kreativ skriving er moro 😊

        Ønsker deg en superfin onsdags ettermiddag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg