PRESENTASJON AV BILDER TIL FOTOUTFORDRING – TEMA “FRISYRE” 😊

Da er tiden kommet for Ă„ presentere del 6. av de innkommende bildende fra fotoutfordringen min. Jeg er sĂ„ supertakknemlig at sĂ„ mange av dere som leser og fĂžlger bloggen min deltok pĂ„ utfordringen min, og dere skal vite at det setter jeg kjempestor pris pĂ„ 😍 Takk skal dere ha 😂
 
 
6. tema i fotoutfordringen min var “Frisyre”. Til dere som har delt flere bilder under temaet pĂ„ fotoutfordringen i innleggende deres, har jeg valgt ett av bildene deres som blir presentert her 😊
 
 
Jeg Ăžnsker Ă„ vise dere de kjempeflotte flotte bildene som kom inn under dette temaet 😍 HĂ„per dere liker bildene 😊
 
 

Bilde tatt av: Allan 😊

 
 

Bilde tatt av: BforB 😊

 
 

Bilde tatt av: Friluftsheidi 😊

 
 

Bilde tatt av: Frodith 😊

 
 

Bilde tatt av: Gode sko 😊

 
 

Bilde tatt av: Gry Henriksen 😊

 
 

Bilde tatt av: Happy 😊

 
 

Bilde tatt av: Heidis verden 😊

 
 

Bilde tatt av: Hverdagsmagi 😊

 
 

*Bilde tatt av: Mette 😊

 
 

Bilde tatt av: Pensjonistgunna 😊

 
 

Bilde tatt av: Ut i fri luft 😊

 
 

Bilde tatt av: Vera Lynn 😊

 
 

Bilde tatt av: Verden i vĂ„re hjerter 😊

10 kommentarer
      1. Jan: Tusen takk for det 😊 Undertegnede kjenner igjen flere av disse hĂ„rfrisyrene, for jeg har vĂŠrt innom dem selv pĂ„ 70-, 80- og 90-tallet 😜

        Kjempekoselig at du stikker innom oss nĂ„r du har tid 😊

        Ønsker deg en superfin sĂžndags ettermiddag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Happy: Ja det var mange stilige frisyrer som gjorde at minnene fra min egen tid som barn og ungdom kom fram ja 😊 Hadde sĂ„nn ca samme frisyre jeg ogsĂ„ i de forskjellige epokene.

        Ønsker deg en superfin mandags ettermiddag, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Fruensvilje: Tusen takk for det, og frisyrebildene synes jeg var herlige 😊 MĂ„ jo innrĂžmme at jeg kjenner meg selv igjen i flere av de frisyrene der.

        Ønsker deg en superfin mandags ettermiddag, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Hverdagsmagi: Om de gjorde, og jeg tror vi alle fikk frem den indre divaen i oss nĂ„r vi hadde dem pĂ„ đŸ˜‚đŸ€Ł

        Jeg kjenner meg selv igjen i flere av de ulike frisyrene for de ulike tiĂ„rene 😊

        Ønsker deg en superfin mandags ettermiddag, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg