ROLIG, AVSLAPPENDE OG DEILIG HELG, OG BILDER AV GODPUSETRIOEN đŸ„°

Denne helgen har vĂŠrt en avslappende helg, og det har vĂŠrt kjempegodt. Har bare slappet av og tatt det med ro. Kjenner at batteriene er ladet for uken som kommer, og jeg har fĂ„tt ny energi 😊
 
 
Mannen min har kommet hjem fra Italia, full av energi og overskudd, og han har hatt en kjempefin helg med mange flotte opplevelser sammen arbeidskollegaer fra hele landet 😊 Han hadde mye Ă„ fortelle om helgens opplevelser og hva han hadde sett😊 Synes alltid det er kjempegĂžy Ă„ hĂžre hvordan andre har hatt det nĂ„r de har vĂŠrt i utlandet.
 
 
NÄ er mannen min blitt smÄforkjÞla i helgen. Sannsynligvis kommer det av aircondition pÄ hotellrommet. Aircondition er en invitasjon til Ä bli forkjÞla. Han testet seg for korona etter han kom hjem, men det slo ikke ut. I morgen fÞr jobb vil han teste seg igjen for Ä fÞlge med slik at jeg kan fÞle meg trygg og ta foroldsregler.
 
 
Uansett sÄ legger jeg meg pÄ et annet rom i natt, og prÞver Ä beskytte meg selv sÄ godt som mulig. Eneste sikre metoden er Ä holde avstand.
 
 
Det kan vÊre jeg pakker sakene mine og kjÞrer ut pÄ hytta for Ä vÊre der ut denne uka til den verste smittefaren uansett forkjÞlelse eller korona.
 
 
Uansett skal vi pÄ hytta nÄ til helgen som kommer. Om jeg kjÞrer utover fÞr sÄ gÄr det helt fint. Mannen min sier han kommer med bÄten pÄ fredag og tar tilbringertaxi inn til hytta.
 
 
NĂ„ sitter jeg og ser pĂ„ TV og slapper av. Kattene ble kjempeglade at matfar kom hjem. Hera har inntatt plassen i fanget til matfar. Endelig var matfar kommet hjem đŸ„°
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen bilder jeg har tatt av kattene mine, og hĂ„per dere liker bildene 😊 Ønsker alle en superfin og god kveld đŸ„°
 
 

Godpusejenta mi Nadina pĂ„ sin yndlingsplass oppe pĂ„ TV’n â€đŸ˜Š

 
 

Godpusegutten min slapper av pĂ„ puta si i sofaen 💙😊

 
 

Godpusejenta mi Hera koser seg pĂ„ plassen sin pĂ„ puta si â€đŸ˜Š

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg