ROLIG OG AVSLAPPENDE SISTE KVELD I AUGUST 😊

Siste kveld i august gÄr mot natt, og i morgen er det 01. september. August mÄned allerede ferdig, og det er egentlig litt vemodig, for det betyr at sommeren er pÄ hell.
 
 
I gÄr pÄ distriktsnyhetene pÄ NRK sa en meteorolog at hÞsten kommer ca. 20.september her i TrÞndelag. Alt avhenger av vÊret og temperaturen i juni, juli og august.
 
 
I kveld har mannen min pakket kofferten sin. Han mĂ„ kjĂžre hjemmefra kl.07.00, for taxien de skal ta til flyplassen gĂ„r kl.07.30. MĂ„ ĂŠrlig si at jeg misunner ham som skal til GardasjĂžen. Regner med de fĂ„r en superfin tur 😍
 
 
I morgen fredag er det tid for Ă„ trene ukas siste Ăžkt til fysioterapeut, og det blir godt Ă„ avslutte uken med en treningsĂžkt 😊
 
 
Herlig Ă„ fĂžle pĂ„ at uken har vĂŠrt god energimessig sett 😊
 
 
Gleder meg masse til lĂžrdag til “Stjernekamp” og “Skal vi danse”. Kommer til Ă„ prioritere “Stjernekamp”, men kommer til Ă„ se siste del nĂ„r “Stjernekamp” er ferdig slik at jeg fĂ„r med meg hvem som ryker ut.
 
 
Det jeg synes er koselig om hĂžsten er nĂ„r alle de koselige TV-programmene er tilbake pĂ„ TV, og man kan kose seg under pleddet med hĂ„ndarbeid, levende lys og kanskje en god kopp appelsinte 😊 NĂ„r det er sommer vil man jo helst vĂŠre ute og nyte godvĂŠret, og da blir prioriterer man annerledes enn om hĂžsten og vinteren.
 
 
Denne dagen har vĂŠrt kjempefin og koselig 😊 Ønsker Ă„ vise dere noen kveldsstemningsbilder tatt pĂ„ hytta vĂ„r, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Vakker sensommersolnedgang 😍

 
 

Kveldssol sett fra hytta vĂ„r en solfylt augustkveld 😍

 
 

Vakker kveldshimmel i august over sjĂžen sett fra den ene stranden pĂ„ hytta vĂ„r 😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg