SLUTTEN AV APRIL I ORD OG BILDER 😊

29.04.2021, og en dag igjen av april fÞr vi gÄr inn i mai mÄned. Mai mÄned er en kjempeherlig vÄrmÄned, og jeg hÄper pÄ at vi fÄr noen fine vÄrdager med sol og varme.
 
 
De siste 3 dagene har vi hatt lettskyet pent vÊr, og temperaturene har lagt pÄ mellom + 5 og 6 grader. VÊrmeldingen fremover var ikke akkurat til Ä skryte av. Det er meldt overskyet og regn.
 
 
Etter koronavaksinen jeg tok pĂ„ tirsdag 27.04.2021 har jeg ikke hatt noen reaksjoner. Det eneste var at jeg var stiv i armen rundt stikkstedet i gĂ„r. Jeg skal tilbake 08.06.21 for Ă„ ta neste dose 😊
 
 
I gĂ„r 28.04.2021 var jeg til ergoterapeuten med fingeren. Hun syntes det var fremgang. Jeg fikk nye “stĂžttefingerstrĂžmper” for Ă„ ha pĂ„ som skal fĂ„ ned hevelsen. Skal fortsette med Ă„ massere arret og gjĂžre tĂžyeĂžvelser. Til uken som kommer fĂ„r jeg ogsĂ„ lov til Ă„ begynne forsiktig med Ă„ bruke stang nĂ„r jeg gjĂžr knebĂžy og marklĂžft 😊 Fokuset skal vĂŠre rettet mot at jeg skal vĂŠre nĂžye med grepet rundt stangen. Hvis jeg blir sliten av Ă„ holde i stanga fikk jeg beskjed om at jeg skulle ta fĂŠrre antall repetisjoner. Jeg skal kjĂžre knebĂžy og marklĂžft med 15 kg stang.
 
 
Det har gÄtt kjempefint med Ä trene overkroppen med lette vekter, og det skal jeg fortsette med frem til jeg skal pÄ ny time til ergoterapeut om 3 uker.
 
 
Onsdagskveld 28.04.2021 hadde vi styremĂžte pĂ„ nettet i Aby- og somaliringen. Vi brukte gikk over fra Ă„ bruke skype til Ă„ bruke Teams. Det gikk kjempefint 😊
 
 
Vi skulle egentlig ha fysisk korÞvelse i kveld, men dirigenten vÄr mÄtte melde avbud fra Ä komme til byen for Ä ha Þvelsen siden det har brutt ut koronasmitte pÄ stedet hvor hun bor. Dermed ble det korÞvelse pÄ nettet.
 
 
Hvis det er noe vi har blitt flinke til i lĂžpet av koronapandemien er Ă„ ta ting som det kommer 😊 Det er jo en stor fordel ellers ogsĂ„.
 
 
NÄ gÄr det mot helg. Har ingen spesielle planer i helgen. Skal ut Ä gÄ en tur sammen mannen min, men skal ogsÄ fÄ gjort litt i huset.
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen nye bilder som jeg har tatt pĂ„ turen jeg gikk 25.04.2021. HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Leirfivlene er typiske vĂ„rblosmter som pryder bakken om vĂ„ren 😊 Kommer den fĂžrste, sĂ„ tar det ikke lang tid fĂžr bakken full av leirfivler.

 
 

GĂ„sungene pĂ„ dette treet vokser og blir grĂžnnere dag for dag, og jeg har tatt bilde av gĂ„sungene pĂ„ det samme treet fra tidlig i april 😊

 
 

GĂ„sunger pĂ„ grenene pĂ„ treet, og blĂ„ aprilhimmel 😊

 
 

MĂ„tte bare fotografere disse to duene som holdt pĂ„ kurtisere hverandre â€đŸ˜Š

6 kommentarer
    1. SÄ bra at du fikk ikke bivirkninger av vaksinen. HÄper at det gÄr bra fremover.
      Ta vare pÄ deg selv:)
      Du er da veldig flink med trening.
      Ha en fin kveld:)

    2. Fint at du slapp bivirkninger av vaksinen. Lucky you! 🙂
      Ja, vi er blitt flinke til Ă„ ta ting som de kommer. Aldri sĂ„ galt at det ikke er godt for noe…
      God helg! 🙂

    3. Fine vĂ„rbilder! 🙂
      Bra det gÄr fremover med fingeren og du er jo fortsatt veldig flink til Ä trene.
      Ja, i denne tida mĂ„ vi nok ta ting som det kommer. Dukker stadig opp utfordringer, men jeg synes folk blir veldig kreative 😀 God fredag og helg! Klem đŸ™‚â€

    4. RĂ„fine bilder du har tatt snuppa mi;))

      Jeg bare eeeslker vÄren;)) Og jeg nyter vÄrdagene nÄ;)) Vi har fÄtt ryddet i hagen. Og vi har vasket og ordnet hagemÞblene vÄre sÄnn at de er klare til bruk.

      Ha en rÄfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    5. Nydelige vĂ„rbilder du har tatt 🙂 Selv om det er kjĂžlig her hos oss er det vĂ„rstemning.

      Det er koselig Ă„ lese om dine gjĂžremĂ„l i hverdagen, og det er fint Ă„ lese at du er engasjert i dine fine hobbyer 🙂

      Du mĂ„ ha en riktig fin kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg