SØNDAG 30.07.2023 I ORD OG BILDER 😊

I dag stod vi opp kl.08.30, spiste frokost og koste oss med kaffe fĂžr vi gikk ned til Nidarosdomen. Vi skulle hĂžre pĂ„ datteren til min eldste nevĂž som deltar pĂ„ en sommerkorskole her i TrĂžndelag. Hun synger til vanlig i et barnekor pĂ„ Østlandet. I dag skulle koret synge pĂ„ familiemesse i Nidarosdomen 😊
 
 
VĂŠret var kjempenydelig med sol fra blĂ„ himmel 😊 Rett og slett en superfin sĂžndag 😍
 
 
NÄr vi kom ned til Nidarosdomen holdt koret pÄ Ä Þve. Vi gikk litt rundt i Nidarosdomen og fotograferte litt. Turist i egen by er ikke sÄ aller verst.
 
 
Ungene i koret til sommerkorskolen var kjempeflinke, og det er utrolig hva de har lĂŠrt pĂ„ 3-4 dĂžgn 😍 Jeg er superimponert over dem, og ikke minst lederne som passer pĂ„ alle sammen.
 
 
Etter gudstjenesten var ferdig dro min sĂžster, mannen min, min niese, sĂžnnen til min niese, min nevĂž, sĂžnnen til nevĂžen min og jeg og tok en kopp kaffe og en vaffel fĂžr vi tuslet litt rundt pĂ„ hĂ„ndarbeidsmarkedet som befant seg foran Nidarosdomen 😊 Synes det er sĂ„ koselig Ă„ gĂ„ og tusle pĂ„ marked, og det var masse kjempefint man kunne fĂ„ kjĂžpt 😊
 
 
Mannen min og jeg kom hjem ca. kl.14.30. Vi spiste lunch og slappet av 😊 Det skyet over, og det har tordnet og lynt i TrĂžndelag. Heldigvis ikke hos oss. Utflukten vi tenke Ă„ ha til stranda i dag ble dessverre ikke noe av fordi skyene kom, men det kommer flere dager.
 
 
Jeg sitter og se pĂ„ Fotball Extra pĂ„ TV, og jeg fĂžlger med hvordan det gĂ„r med RBK. Synes det er litt moros Ă„ fĂžlge med, og forelĂžpig gĂ„r det bra med RBK 👍😊 Mannen min sitter og jobber med en Quiz som skal vĂŠre pĂ„ 90-Ă„rs feiringen.
 
 
Vi har hatt en kjempekoselig sĂžndag 😊 Ønsker Ă„ vise dere noen bilder, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Det kjempefine rosevinduet i Nidarosdomen 😊Korsangerne fra sommerkorskolen holder pĂ„ Ă„ Ăžve.

 
 

Midtalteret i Nidarosdomen 😊

 
 

Det samiske alteret i Nidarosdomen 😊

 
 

Programmet for familiemessen i Nidarosdomen 😊

 
 

Markedet foran Nidarosdomen 😊

 
 

Til dere av mine kreative bloggvenner og blogglesere har dere nĂ„ et tips til hĂ„ndarbeid utover hĂžsten laget av brennesle 😊

 
 

Uroer som de solgte i en av bodene pĂ„ markedet 😊

 
 

Nidelven stille og vakker du er 😍

4 kommentarer
    1. Nidarosdomen er virkelig flott! Har vĂŠrt der noen ganger – men aldri pĂ„ markedet! <3 av brennesle altsĂ„….. ja, hvorfor ikke! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg