SØNDAGENS OPTIMISTISKE VISDOMSORD 😊

Riktig god sĂžndags formiddag kjĂŠre bloggvenner og fĂžlgere 😍 HĂ„per dere har hatt en fin og god helg? Jeg har hatt en avslappende og fin helg, og jeg har rett og slett slappet av. Det har gjort godt
 
 
Jeg synes smĂ„ enkle visdomsord er lette Ă„ forstĂ„, og visdomsord kan inneholde bĂ„de fleip og alvor 😊
 
 
Dagens visdomsord omhandler vel bĂ„de pessimister, optimister og realister 😊 Tror kanskje vi er innom alle tre alle sammen av oss noen ganger.
 
Her er dagens visdomsord, og hÄper dere liker det:
 
“Pessimisten klager over vinden, optimist forventer at den skal skifte retning, realisten justerer seilene.” Av: William Arthur Ward
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Optimist
 
 

Vakkert hĂžstfarget hĂžstlĂžv pĂ„ gresset 😊

4 kommentarer
      1. Vera Lynn: Jeg prÞver alt jeg kan Ä vÊre optimist, men som sagt sÄ kommer det an pÄ situasjonen man befinner seg i. Er ogsÄ realist nÄr jeg ser at ting kan gÄ galt.

        Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. RÄherlig visdomsord. Jeg er den som skifter litt retning nÄr vinden snur;)) Men jeg er ikke pesimist.

      Ha en rÄfin sÞndag snuppa mi;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det 😊 Jeg mener selv jeg er innom alle sammen alt etter situasjonen jeg er i.

        Hvis man vet at noe ikke gÄr sÄ kaller jeg det for realistisk pessimist.

        Ønsker deg Else Marti-vennen en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg