SØNDAGENS VISDOMSORD OM MEDMENNESKELIGHET 😊

Riktig god søndags formiddag kjære bloggvenner og følgere 😍 Siste dag i helgen, og planen er å slappe av og lade batteriene for en ny uke.
 
 
I helgen har jeg sittet og redigert bilder fra jubileumsfesten. Bildene skal jeg dele på våre lukkede facebookgrupper, og legge dem ut på hjemmesiden til koret. Det er nokså mye jobb å redigere bildene. Når jeg redigerer bildene beskjærer jeg dem. Det er den eneste redigeringen jeg gjør.
 
 
Nå har jeg en periode på bloggen min hvor jeg deler visdomsord om medmenneskelighet, nestekjærlighet og omsorg for andre mennesker 🥰
 
 
Det å vise medmenneskelighet for andre mennesker rundt oss er kjempeviktig 🥰 Synes det er viktig å tenke over at vi dagens samfunn bryr oss om hverandre 🥰
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier så mye om nestekjærlighet og omtanke 🥰
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Av og til tror vi at det vi gjør, bare er en dråpe i havet. Men havet ville vært mindre uten den dråpen.”Av: Mor Teresa
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Medmenneskelighet
 
 

Jeg vil være din varde som du trygt kan stole på 🥰

6 kommentarer
    1. Mor Theresa var en klok dame, og dette er gode visdomsord 🥰 Jeg lader batteriene i dag jeg også, for jeg skal på teater i kveld, og da vil jeg være i best mulig form. Det å redigere bilder tar lang tid, men det må gjøres innimellom. Ha en fortsatt fin søndag 🤗

      1. Vera Lynn: Ja, Mor Theresa var en kjempeklok dame, og jeg hadde henne som en av mine store idoler da hun levde. Så klok og vis på alle områder, og hun forstod så mye 😍

        Så kjempekoselig å dra i teateret da 😊 Blir sikkert koselig. Mannen min og jeg skal i vei å se “Så som i himmelen” på teateret på fredagskveld 😊

        Ønsker deg en superfin søndags ettermiddag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg