SØNDAGENS VISDOMSORD OM VENNSKAP đŸ„°

Det har blitt sĂžndag 03.12.2023, en ny dag med nye muligheter 😊 Jeg hĂ„per dere alle har en fin sĂžndag?
 
 
Hos oss er det en stille og rolig sĂžndag. PĂ„ TV’n er det langrenn, og det synes jeg er moro Ă„ fĂžlge med pĂ„. I kaffekoppen min har jeg en god kopp kaffe. Senere i kveld er det VM-kamp mellom Norge og SĂžr Korea som jeg skal se pĂ„. Jeg synes hĂ„ndball er kjempeoro Ă„ fĂžlge med pĂ„. Slapper av og lader batteriene til en ny uke, og koser meg med strikking 😊
 
 
Planen senere i dag er Ă„ lese over tekster pĂ„ de julesangene vi skal synge pĂ„ romjulskonserter med korene jeg synger i. 3.juledag (27.12.23) skal koret hvor mannen min og jeg synger i synge pĂ„ romjulskonsert sammen et annen kor og et korps. 4.juledag (28.12.23) skal koret jeg synger i synge pĂ„ romjulskonsert i kirken. Der skal vi delta med et korps, et mannskor og en familiegruppe som synger. Jeg synes det er sĂ„ koselig med romjulskonsertene 😊
 
 
Jeg Ăžnsker alle mine kjĂŠre bloggvenner og fĂžlgere en kjempefin og god sĂžndag, og ta godt vare pĂ„ dere selv â€ïžđŸ˜Š
 
 
NĂ„ har jeg en periode pĂ„ bloggen min hvor jeg Ăžnsker Ă„ dele visdomsord om vennskap. Jeg mener at vennskap er noe av det viktigste man har livet vĂ„rt. Venner beriker livet vĂ„rt pĂ„ godt og vondt, og vennskap er kjempeviktige Ă„ ha â€đŸ˜Š Selv Ăžnsker jeg at mine venner skal vĂŠre ĂŠrlige med meg, og jeg er ogsĂ„ ĂŠrlige med mine venner. Vennskap er Ă„ gi og ta begge veier đŸ„°
 
 
Selv har jeg mange gode venner som jeg har kontakt med. Vennene har jeg fra ulike epoker i livet mitt, barndom (barndommen fĂžr jeg begynte pĂ„ skolen, barneskole, ungdomsskole, videregĂ„ende skole, studietiden, yrkeslivet og gjennom mine fritidsinteresser jeg har og har hatt). Alle sammen betyr kjempemasse for meg đŸ„° Jeg setter kjempestor pris pĂ„ de gangene vi fĂ„r til Ă„ mĂžte hverandre til en kopp kaffe, og kontakten er der med en gang 😊 I tillegg har jeg 5 nĂŠre bestevenninner som stĂ„r meg virkelig nĂŠr. Jeg setter ogsĂ„ kjempestor pris pĂ„ mine nĂŠrmeste venner ogsĂ„ đŸ„°
 
 
Ikke minst pĂ„ bloggen min har jeg det som jeg kaller for bloggvenner, og flere av dem var jeg kjempeheldig Ă„ fĂ„ mĂžte pĂ„ bloggtreff i juni i Ă„r 😊 Jeg setter ogsĂ„ kjempestor pris pĂ„ bloggvennene mine đŸ„°
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier sĂ„ mye om hva vennskap er đŸ„°
 
Her er dagens visdomsord, og hÄper dere liker det:
 
“SvĂŠrt fĂ„ vennskap ville bestĂ„, hvis hver eneste visste hva hans venn sier om ham i hans fravĂŠr, selv om vi regner med det vennen sier med full sannhet og full sinnsro.”Av: Blaise Pascal
Kilde: http://sitater.org/venner-sitat
 
 

To gode pusevenner: Tospy og Corvette đŸ˜»đŸ˜»

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg