STEM PÅ BLOGGTREFFPRINSESSEN/BLOGGTREFFPRINSEN 2023 😊

Som sikkert de aller fleste vet foregikk det to vellykkede bloggtreff 03.06-04.06 😊 Ett bloggtreff i Trondheim og ett i Drammen 😊
 
 
I dagene som har fulgt har vi fått se flotte bilder fra treffene i begge byer. Gikk du glipp av ett av bloggtreffene så anbefaler jeg på det varmeste å bli med på et bloggtreff neste gang når det arrangeres 😊
 
 
Nå ryktes det for bloggeier at 6 stk som var med på bloggtreffene i helgen føler seg temmelig urettferdig behandlet 😂 De mener at de har fått alt for lite oppmerksomhet av oss bloggere som var med på treffene 😊
 
 
Nå tar de saken i egne hender 😂 De vil rett og slett få bloggleserne til å kåre den de mener er forrige helgs bloggmaskotprins og bloggmaskotprinsesse.
 
 
Kandidatene for kåringen er er:
 
Nr.1: Den vakre og fargerike fuglen som brått ble bloggkjendis over natten på bloggtreffet i Drammen ❤😊 Nå kan ikke jeg nok om fugler til å si om dette er en hann eller en hunn. I dette tilfellet går får den bli en hannfugl 😊
 
 

Tusen takk for lån av bildet Roger/Bunny 😊

 
Nr.2: Neste to kandidater er Salt og Pepper som bor hos Frodith. Pepper er svart, han er gutt. Salt er hvit, og hun er jente ❤😊
 
 

Her er linken til Frodith som er Salt og Pepper sin matmor: Frodith 😊

 
Nr.3: Her får dere møte 3.kandidat. Det er Ylvi. Hun bor hos sin mor Happy (Ligaya) ❤😊
 
 

Takk for lån av bildet Ligaya 😊

 
Nr.4: Er Snorkfrøken som dere har fått truffet gjennom min blogg. Hun bor her.
 
 

Snorkfrøken søndag morgen 04.06.2023 før vi skulle møte bloggerne på kafè Bare Blåbær 😊

 
Nr.5: Er Elvis 😊 Han blir dessverre ofte avglemt i blogginnlegg, men på helgens bloggtreff gjorde han en glimrende jobb begge dager for sin matmor Kari ❤😊
 
 

Tusen takk for lån av bildet Kari 😊

 
 
Dere kan stemme ved å skrive opp det tallet på den dere mener bør bli bloggtreffprinsen/bloggtreffprinsessen. Dette gjør dere ved å skrive tallet i kommentarfeltet 😊
 
 
Av alle de som er med på å stemme vil det vanke en overraskelse i posten 😊

20 kommentarer
    1. Vanskelig å velge, men min stemme går til nr 5 Elvis fordi han fortjener å skinne litt ekstra etter en strålende innsats for sin flotte matmor under bloggtreffet!

      1. Happy: Tusen takk for din stemme ❤😊 Mummibarnevakten Linda kunne ikke noe for det. Hun bare slapp henne ut av syne i noen få sekunder, og vips var Snorkfrøken borte 😂🤣 Mummier er raskere enn sin egen skygge har jeg oppdaget.

        Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Hahaha;)) Råherlige bilder og blogginnlegg;))

      Jeg gir min stemme til Ylvi. For hun var nå råsøt da;))

      Ha en råfin ettermiddag;))

      Stooor klem fra Else Marit

    3. Jeg har to stykker som ikke er til å være i hus med hvis de ikke får min stemme. De gjorde jo alt de kunne for å få oppmerksomhet helt fra reisen fredag, til lørdag kveld, og siden de er en av hver, både prins og prinsesse så må det bli dem 😂 Altså Salt og Pepper 😉

    4. Tror jeg må stemme på nr. 5, Elvis. Han sto på, prøvde vel i starten å gjøre seg litt bemerket – men etter det var han stille og stilte, kan du si. Han hadde også et fall, så syns han fortjener å bli satt ekstra pris på.

      1. BforB: Tusen takk for stemmen din, og nå tror jeg Elvis blir kjempeglad 😊 Han ble litt anonym ja, og fortjente å bli med i denne kåringen 😊 Vil jo ikke at han skal svikte Kari. Derfor bra han får stemme 😊

        Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    5. Er ingen blogger, men en som følger bloggene. satser på at min stemme også teller. Når jeg ser hvor hyggelig dere hadde det på treffene frister det å blogge. Men en blogg skal jo fenge, så jeg lar det være med tanken.

      Kan ikke være noen annen en nr. 1. Påfuglen er jo så staselig, eller skal vi si fornem som en prins?
      Liv

    6. Jeg stemmer på salt og pepper, de har funnet på mer på blogg enn noen av de andre, og gledet mange her inne. Salt og pepper får min stemme 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg