STEMNINGSBILDER FRA KVELDSUTFLUKT TIL SJØEN 😊

03.06.2021 var det kjempefint vær med sol varme i Trondheim. Etter middag bestemte mannen min og jeg oss for å ta turen til fjæra.
 
 
Vi pakket med oss campingstoler, et lite bord, noe å drikke og noe sommerlig lett å spise og kjørte ut til fjæra hvor vi pleier å kose oss på varme sommerkvelder 😊
 
 
Det var helt magisk å sitte i fjæra å kjenne sjøluften, høre lydene fra sjøfuglene, høre lyder fra båter, høre lyden av bølgeskvulp og kjenne lukten av sjø og fjære 😊 Mannen min og jeg fotograferte forskjellige motiver, og det er kjempegøy å fotografere 😊
 
 
Ønsker å dele noen bilder jeg tok, og håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Måtte fotografere måsen som satt på gjerdet 😊

 
 

Kjempefin og nydelig kveld i fjæra ved sjøen 😊

 
 

Kveldsstemning ved Trondheimsfjorden 😊

 
 

Skjæret utenfor fjæra der vi var 😊

 
 

Vi oppdaget at måse hadde reir på disse grenene i fjæra 😊

 
 

Tradisjonen tro når vi er i fjæra ved sjøen bygger vi en varde på en stein. Denne gangen var det min tur til å bygge varde 😊

 
 

Kjempefint lys av kveldssolen bak skyen 😊

 
 

Varden med Trondheimsfjorden og kveldssolen i bakgrunnen 😊

 
 

Kjempefin og nydelig kveldssol 😊

 
 

Varden i kjempefin kveldssol 😊

 
 

Nok en gang ble vi vitne til en kjempefin, magisk og nydelig solnedgang 😊

5 kommentarer
    1. Nydelige bilder. Dere er flink til det å utnytte slike kvelder på fjæra. Min mann blir ikke mye på slik. Kvelden tilbringes på sofa:)

    2. Nok en inspirerende videoblogg fra deg og du er krativ så det holder 🙂 Moro å prøve seg med andre medier også. Jeg skulle ønske jeg hadde turt å gjøre det men jeg har ikke tid og kapasitet til å gjøre dette.

      Den nye snapen er inspirerende å følge med på og du er flink til å prate foran kamera. Du er så naturlig 🙂

      Du får ha en riktig fin tirsdag 🙂

      Go’klem fra Irene

    3. Åååhhh sååå råfine bilder du har tatt;)) For en stemning du har fått tatt bilder av.

      Jeg elsker å dra på stranda til sjøen når det er varmt i været om sommeren;)) Og solnedganger blir ekstra fine ved sjøen.

      Ha en råfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg