SUPERKOSELIG HYTTEHELG 😊

Dette har vĂŠrt en superherlig og flott helg pĂ„ hytta vĂ„r đŸ„° Vi har kost oss masse, og fĂ„tt slappet skikkelig av. Mannen min har jobbet med prosjektet Ă„ kle igjen mellom spikertelthytta og utekjĂžkkenet. Han er ferdig med taket, men holder pĂ„ med veggene.
 
 
PÄ taket han brukt gjennomsiktige takplater i plast, og Þverst pÄ sidene har han ogsÄ brukt gjennomsiktige takplater i plast slik at vi ikke mister lyset. Selve veggene skal vi ha bjelker/plater. Dette blir kjempebra, og jeg gleder meg til Ä se det ferdige resultatet.
 
 
Jeg ser at mannen min koser seg nĂ„r han fĂ„r holde pĂ„ med sine prosjekter, og det er som om han gĂ„r inn i sin egen lille koseboble hvor kreativiteten blomstrer for fullt 😊
 
 
VÊret var kjempefint i gÄr med sol fra skyfri himmel og +20 grader. Vi koste oss ute hele dagen.
 
 
Noen kilometer fra der vi har hytte er det noen som har et biehotell, og det har fĂžrt til at det har blitt voldsomt til innsekter med bier og sommerfugler. SĂ„ mange sommerfugler har jeg ikke sett pĂ„ mange, mange Ă„r. Endelig fikk jeg til Ă„ at bilder av biene og sommerfuglene. Jeg har alltid hatt lyst Ă„ fange et bilde av en sommerfugl, og det fikk jeg i gĂ„r 😊
 
 
I gĂ„r kveld slappet vi av inne, vi sĂ„ pĂ„ “Sternekamp” og litt pĂ„ “Skal vi danse” og bare tok det med ro.
 
 
I dag dro mannen min bort pÄ stranden hvor han bruker Ä bade for Ä ta et morgenbad. Jeg sov en time etter han dro. Som til kl.09.30, og nÄr jeg stod opp koste med frokost og kaffe.
 
 
Litt senere pĂ„ formiddagen gikk mannen min ut, og han fikk ryddet bort planker og smĂ„ting som hadde hopet seg opp. Ut pĂ„ formiddagen tittet solen fram, og vi koste oss med lunch og kaffe ute 😊
 
 
Vi kjþrte tilbake til Trondheim kl.15.30, og kom hjem kl.17.00. Fikk pakket ut og spist middag 😊
 
 
Har lyst til Ă„ dele noen bilder med dere, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

En bie som sitter pĂ„ en blomst utenfor hytta vĂ„r 😊

 
 

Den vakre fargerike sommerfulgen Admiral fikk jeg endelig tatt bilde av, og den er en nydelig sommerfugl 😊

 
 

Admiralsommerfuglen pĂ„ brudespireaen 😊

 
 

Vakre admiralsommerfuglen 😊

 
 

Admiralsommerfulgen pĂ„ gelenderet pĂ„ terassen pĂ„ hytta 😊

 
 

Kveldsstemning over hytteomrĂ„det 😊

 
 

Morgenstemning pĂ„ hytta vĂ„r 😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg