TILBAKEBLIKK PÅ BILDER TATT JUNI 2019 😊

I dag ønsker jeg å vise noen bilder som ble tatt i juni 2019. Som sagt elsker jeg å fotografere, og jeg fotograferer mest om våren, sommeren og høsten.
 
 
Selv om jeg har delt bildene her på bloggen før ønsker jeg å dele noen av bildene igjen. Håper dere liker bildene mine 😊
 
 

Når det er varmt og fint sommervær elsker vi å ta turen ut til sjøen. Vi har funnet oss ei perle ved sjøen hvor vi pleier å dra. Her ser dere ei hegre som sitter på en sten i sjøen 😊

 
 

Varden viser målet 😊

 
 

Kjempenydelig kveldshimmel 😊

 
 

Når vi har vært ved sjøen har vi fått med oss kjempenydelige solnedganger og magiske kveldshimler 😊

 
 

Kjempenydelig og magisk solnedgang i juni 2019 ❤😊

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg