TIRSDAG 05.09 HAR BLITT TIL KVELD 😊

Det ble en hjemmekveld siden jeg ikke fikk pĂ„ meg sko til Ă„ dra pĂ„ kor. Vil takke min gode bloggvenninne https://hverdagsmagi.blogg.no/ for facebookchat med gode tips til hvordan jeg kan fĂ„ bukt med sĂ„rene slik at det slipper Ă„ bli gnagsĂ„r igjen og igjen. Det var rĂ„d jeg virkelig skal ta til meg 😊 Tusen takk for tips đŸ„°
 
 
Jeg tok en titt pÄ joggeskoene jeg har hatt pÄ trening siden 2015, og hÞyrefoten var totalslitt pÄ innsiden der jeg fÄr gnagsÄr. SÄ det forklarer hvorfor jeg ikke fÄr bukt med gnagsÄrene mine. NÄ er det Ä gÄ til innkjÞp av nye joggesko samt pleie sÄrene.
 
 
PĂ„ bordet er stearinlys tent, og det har blitt mĂžrkt ute. Det gĂ„r bedre med forkjĂžlelsen til mannen min, og det er kjempegodt Ă„ se at det ikke ble verre 😍
 
 
Ettermiddagen har gÄtt fort, og jeg har fÄtt jobbet med Ä legge inn Þvingsfiler til koret jeg synger i. Det tar tid, og jeg mÄ legge inn stemme for stemme. Jeg mÄ ogsÄ se godt over notene etter jeg har fÄtt lagt dem inn for Ä unngÄ unÞdvendige feil pÄ stemmene. Synes denne jobben jeg fjÞr for koret er kjempemoro, og jeg lÊrer mye PC-kunnskap av Ä holde pÄ med det.
 
 
Kvelden eller har gÄtt med til Ä hekle. Holder pÄ Ä hekle oldemorruter til et teppe jeg tenker Ä ha pÄ hytta. Synes det er sÄ koselig Ä sitte under pleddet nÄr vi sitter ute ved bÄlpannen. Det er stemningsfullt.
 
 
Avslutter blogginnlegget med noen bilder av kattene, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Godpusejenta mi Nadina â€đŸ˜Š

 
 

Godpusegutten min Elvis 💙😊

 
 

Godpusejenta mi Hera â€đŸ˜Š

6 kommentarer
      1. Gry: Helt enig. Elsker Ă„ dele bilder av pusetrioen min. Selvsagt blir noen leie, men det fĂ„r sĂ„ vĂŠre. Kan aldri bli feil med pusebilder. Elsker Ă„ se pusebildene som du tar ogsĂ„ 😊

        Ønsker deg en superfin tirsdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. God bedring til hÞyrefoten din! Samme sko siden 2015 hÞrtes litt lenge ut? Jeg sliter ut flere par i Äret men jeg gÄr jo utendÞrs. Lykke til!

      God natt til deg og pusene❀

      1. Monica: Tusen takk for det 😊 Kjenner det er sĂ„rt nĂ„r jeg har pĂ„ sokker, sĂ„ nĂ„ er fĂžrsteprioritet Ă„ fĂ„ sĂ„ret til Ă„ gro.

        Ja, jeg hater Ä shoppe sko, fordi jeg har store problemer med Ä fÄ sko som passer pga at jeg har kuler bak hÊlbeina ( pga skruer operert inn i hÊlbeina). SÄ det er derfor jeg ikke har kjÞpt meg nye joggesko. I fÞlge fysioterapeuten var det alt for lenge, og sÊrlig nÄr de er sÄ slitt som de er. Da ber jeg om Ä fÄ gnagsÄr.

        FÞrsteprioritet nÄ er Ä la sÄret fÄ hvile samt kjÞpe nye joggesko til innendÞrs trening. Har joggesko som jeg bruker ute, og de er helt fine og hele inni.

        Ønsker deg en superfin tirsdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Ja da blir det godt for fĂžttene dine, med nye joggesko. Gode sko er viktig – sĂ„ slipper du kanskje mer gnagesĂ„r 🙂 Godt Ă„ kunne spĂžrre gode venner til rĂ„ds 🙂

      1. Mette: Jeg gleder meg masse til Ă„ fĂ„ kjĂžpt meg nye joggesko nĂ„ pĂ„ mandag. SĂ„rene har blitt bedre, men jeg mĂ„ bare vĂŠre tĂ„lmodig noen dager til fĂžr jeg tar pĂ„ meg sko. Inntil da fĂ„r slipperesene vĂŠre mine venner 😊

        Gode bloggvenner er supre Ă„ ha 😊

        Ønsker deg en superfin torsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg