TIRSDAGEN I ORD, BILDER AV PUSETRIOEN OG INSPIRERT AV MIN BLOGGVENNINNE SOLLIV 😍

I dag stod jeg opp kl.08.00, for jeg skulle til legen kl.10.10. Jeg spiste frokost og tok en kopp kaffe fĂžr jeg dro.
 
 
Jeg fikk fastlegen til Ä purre pÄ Ä fÄ komme inn til ortoped for forkalkingen i tommelfingeren min. Fastlegen min sÄ pÄ den, og han syntes den sÄ verre ut nÄ enn fÞr sommeren.
 
 
Jeg skulle ogsÄ ta blodprÞver for Ä se hvordan det stÄr til med jernlageret og blodprosenten. NÄ krysser jeg fingre og tÊr for at verdiene har blitt normale slik at jeg kan kutte jerntablettene mine!
 
 
Man snakker om Ă„ bli inspirert av vĂ„re bloggvenner 😊 Det ble jeg i gĂ„r da jeg leste dette blogginnlegget til min bloggvenninne Solliv.
 
 
I sitt blogginnlegg skrev hun at hun hadde vĂŠrt plaget at Ăžret smalt opp og igjen, og at hun hadde hĂžrt dĂ„rligere pĂ„ Ăžret. De samme symptomene har jeg ogsĂ„ hatt en god stund nĂ„, men jeg tok det opp med fastlegen. Han tittet i Ăžret mitt og sa det lĂ„ en fortettet voksklump i Ăžret. Andre Ăžret mitt var helt fint 😊 Vel da var det bare Ă„ hoppe i det, og time ble bestilt til tirsdag 22.08. Dette mĂ„ jo vĂŠre et klart bevis for at vi bloggere lar oss inspirere av hverandre 😊
 
 
Jeg har en traumatisk opplevelse da jeg var 4-5 Är. Var jo plaget med gjentatte Þrebetennelser, og pÄ 70-tallet var det ikke noe som het for dren. De stakk hull pÄ trommehinnen for Ä drenere ut vÊske. Det jeg husker var at jeg vÄknet med enorme smerter i Þrene, og jeg har blitt fortalt at jeg lÄ og stanget hodet i veggen pga smertene. Dette har gjort at jeg har totalt angst for at noen er inne i Þret mitt og pirker.
 
 
I 2002 mÄtte jeg sette inn dren i Þrene mitt fordi jeg nok en gang hadde hatt gjentatte Þrebetennelse i begge Þrene. Samme hÞst hadde jeg fjernet mandlene, og det lÄ igjen puss i mellomÞrene mine. Dette mÄtte gjÞres i narkose, for jeg greide ikke tanken pÄ Ä gjÞre det i lokalbedÞvelse.
 
 
NĂ„r jeg kom hjem gikk mannen min og jeg oss en tur. Vi gikk turruta som jeg bruker Ă„ gĂ„. Det var godt Ă„ komme seg ut en tur, og vĂŠret var lettskyet og pent vĂŠr 😊
 
 
VĂŠret i dag har vĂŠrt egentlig ganske fint. Da jeg kjĂžrte til legesenteret regnet det enkelte regnbyger, men regnet gav seg ved lunchtider. Da ble det lettskyet pent vĂŠr. Temperaturen har lagt pĂ„ mellom 17-20 grader 😊
 
 
Jeg hĂ„per dere har hatt en fin tirsdag alle sammen 😍 Ønsker Ă„ vise dere noen bilder av den superherlige pusetrioen min 😍 HĂ„per dere liker bildene 😊
 
 

Godpusejenta mi Nadina slapper godt av pĂ„ denne puten i sodaen â€đŸ˜Š

 
 

Godpusegutten trþttfisken Elvis i en god gjesp 💙😊

 
 

Godpusejenta mi Hera pĂ„ en noksĂ„ ulovlig plass
.â€đŸ˜Š Hun vet matmor smelter đŸ˜‚đŸ€Ł

6 kommentarer
      1. Happy: SĂ„ kjempekoselig at du har hatt en fin tirsdag, og sĂ„ moro med fisketur 😊 Det er det lenge siden jeg har gjort. Synes det er gĂžy Ă„ fiske.

        Jeg krysser alt jeg har for at blodprosent og jerninnhold har kommet opp pÄ et normalt nivÄ nÄ slik at jeg kan kutte jerntablettene.

        Ønsker deg en superfin tirsdags kveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. Har hatt noe i Þret i flere Är ogsÄ, det kommer og gÄr. Alt er vell sier Þre nese hals legen. Merkelige greier spÞr du meg. HÄper du kommer deg fort.

      1. Morsmiddag: SĂ„ bra det er alt vel med Ăžret da 😍 Det er godt Ă„ hĂžre. Bare jeg begynner Ă„ skylle med olje sĂ„ vil det nok gĂ„ bra, og at jeg fortsetter Ă„ skylle etter jeg er ferdig. Fikk tips fra Solliv.

        Ønsker deg en superfin onsdag â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg