TIRSDAGENS VISDOMSORD OM LYKKE 🥰

Riktig god tirsdag kjære bloggvenner og følgere 😍 Tirsdag ny dag og nye muligheter 😊
 
 
Det har blitt betraktelig mer gufsent og rått høstvær de siste dagene, og vi har hatt flere dager med regn og surt høstvær. Ute er det vasskaldt. Litt rått og kalt i luften samtidig. Temperaturen var +3 grader da mannen dro på jobb.
 
 
I dag skal jeg på trening til fysioterapeut, og dette blir ukens første økt på meg 😊 Kroppens kjennes fin og opplagt ut, og det er kjempebra 😊
 
 
I kveld er det korøvelse med det koret jeg synger i, og det blir å øve på sangene til jubileumskonserten vi har 29.10.2023 😊
 
 
Nå har jeg en periode på bloggen min hvor jeg deler visdomsord om lykke. Lykke er så mye forskjellig, og det er ingen fasit på hva som er lykke.
 
 
Lykke for meg så mye mer enn å være takknemlig takknemlig. Det å føle på lykke gjør at jeg kjenner det kribler i kroppen min. Lykke er å få oppleve f.eks. en magisk solnedgang, lykke er å få synge sammen andre i et kor, og danne toner som klinger sammen i harmoni og lykke er å bare få leve og oppleve vakre sanseinntrykk. Når jeg ser andre mennesker rundt meg bli glade er det en lykke for meg 😊 Jeg synes lykke er så uendelig stort begrep 🥰 Hva mener du lykke er?
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier så mye om hva lykke er 🥰
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Lykken avhenger ikke av ytre forhold, men av indre. “Av: Dale Carnegie
Kilde: http://sitater.org/sitater-om-lykke
 
 

Lykken er en fantastisk sommerkveld på stranden for å se magisk solnedgang 🥰

8 kommentarer
    1. Ja, lykken er avhengig av det indre, hvordan en er så heldig å ha balansen. Det å synge i kor tror jeg er en veldig bra å gjøre, bruke stemmen, pusten og samværet. Det verste jeg visste var at en ble litt tappa av å stå rett opp og ned. Nyt tirsdagen. Klem <3

      1. BforB: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Der nevner du noe viktig når det gjelder lykke og hvordan en er så heldig å ha balansen!

        I begge korene jeg synger i kan de som ønsker å sitte på øvelsene få lov til det. Selv blir jeg sliten hvis jeg står for mye pga lavt jernlager, og da synes jeg det er godt å sitte.

        I begge korene synger vi sanger som vi ikke kan stå rett opp og ned. Vi må røre og bevege på oss. Nytter ikke å stå rett opp og ned til en popsang 😊

        Ønsker deg en superfin tirsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Happy: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Kjempekoselig at du likte visdomsordet mitt 😊 Treningen hos fysioterapeuten gikk kjempebra, og nå har jeg fått slappet av med lunch.

        Skal nå se over noen korsanger for kvelden 😊

        Ønsker deg en superfin tirsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Kari: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊

        Treningen hos fysioterapeuten gikk kjempebra, og det var deilig 😊 Nå har jeg fått slappet av, spist lunch og det gjør alltid godt etter trening.

        Sitter nå og leser tekst på en korsang for å bli litt mer sikker på teksten.

        Ønsker deg en superfin tirsdag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg