TIRSDAGES VISDOMSORD OM VENNSKAP đŸ„°

Tirsdag 28.11.2023, ny dag og nye muligheter. HĂ„per hver og en av dere tar vare pĂ„ denne dagen😍
 
 
Det har vĂŠrt noen tĂžffe dager etter vi mĂ„tte ta den tunge beslutningen om Ă„ la Elvis fĂ„ vandre over regnbuebroen 😱Disse kattepotene setter sĂ„ dype spor i menneskehjertene, for hver og en har sin herlige personlighet som man elsker sĂ„ inderlig hĂžyt â€ïžđŸ„°
 
 
Hos oss er det kaldt igjen. Vi fikk litt snÞ da det ble mildere vÊr. Det blir jo lysere utendÞrs nÄr vi har snÞ pÄ bakken. Selv om jeg ikke er noen vintermenneske sÄ foretrekker jeg stabil vinter med none kuldegrader og at snÞen ligger. Det verste jeg vet er nÄr det er regn og holkefÞre om hverandre.
 
 
I kveld er det korĂžvelse i i det koret jeg synger i, og det blir Ă„ Ăžve pĂ„ julesangene vi skal synge 4.juledag 😊
 
 
NĂ„ er vi ogsĂ„ inne i den siste uken av november, og pĂ„ fredag skriver vi 1.desember. Vi gĂ„r en fantastisk fĂžrjulstid i mĂžte, og jeg hĂ„per hver og en fĂ„r en fin og varm fĂžrjulstid đŸ„° FĂžrjulstiden er tĂžff for mange, og fĂžlelser blir sĂ„ forsterket i fĂžrjulstiden og i julen. Savnet etter vĂ„re kjĂŠre som ikke er blant oss mer blir forsterket nĂ„r det er julehĂžytid. Ikke minst fĂžlelsen av ensomhet. HĂ„per vi i fĂžrjulstiden kan se til sides, og se folk rundt oss som trenger Ă„ bli sett.
 
 
Ønsker dere alle kjĂŠre bloggvenner og fĂžlgere en kjempefin og god tirsdag đŸ„°
 
 
NĂ„ har jeg en periode pĂ„ bloggen min hvor jeg Ăžnsker Ă„ dele visdomsord om vennskap. Jeg mener at vennskap er noe av det viktigste man har livet vĂ„rt. Venner beriker livet vĂ„rt pĂ„ godt og vondt, og vennskap er kjempeviktige Ă„ ha â€đŸ˜Š Selv Ăžnsker jeg at mine venner skal vĂŠre ĂŠrlige med meg, og jeg er ogsĂ„ ĂŠrlige med mine venner. Vennskap er Ă„ gi og ta begge veier đŸ„°
 
 
Selv har jeg mange gode venner som jeg har kontakt med. Vennene har jeg fra ulike epoker i livet mitt, barndom (barndommen fĂžr jeg begynte pĂ„ skolen, barneskole, ungdomsskole, videregĂ„ende skole, studietiden, yrkeslivet og gjennom mine fritidsinteresser jeg har og har hatt). Alle sammen betyr kjempemasse for meg đŸ„° Jeg setter kjempestor pris pĂ„ de gangene vi fĂ„r til Ă„ mĂžte hverandre til en kopp kaffe, og kontakten er der med en gang 😊 I tillegg har jeg 5 nĂŠre bestevenninner som stĂ„r meg virkelig nĂŠr. Jeg setter ogsĂ„ kjempestor pris pĂ„ mine nĂŠrmeste venner ogsĂ„ đŸ„°
 
 
Ikke minst pĂ„ bloggen min har jeg det som jeg kaller for bloggvenner, og flere av dem var jeg kjempeheldig Ă„ fĂ„ mĂžte pĂ„ bloggtreff i juni i Ă„r 😊 Jeg setter ogsĂ„ kjempestor pris pĂ„ bloggvennene mine đŸ„°
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier sĂ„ mye om hva vennskap er đŸ„°
 
Her er dagens visdomsord, og hÄper dere liker det:
 
“Den som ikke gjþr noe for andre gjþr intet for seg selv.”Av: Goethe
Kilde: http://sitater.org/venner-sitat
 
 

To gode pusevenner: Svartfot og Corvette đŸ˜»đŸ˜»

3 kommentarer
    1. SÄ sÞrgelig at Elvis-pusen din mÄtte gÄ. Slikt er ikke trivelig, men noen gange mÄ en ta dette valget.
      Bra du har koret og gleden over musikken. Og visdomsordet ditt er sÄ sant.
      Stor klem til deg <3

      1. BforB: Ja, jeg savner godpusegutten min Elvis kjempemasse 💙😒 Som jeg sier sĂ„ er det kjĂŠrlighet til dyr Ă„ hjelpe dem nĂ„r de har smerter ❀❀❀

        Ikke minst sĂ„ kommer det en liten avslĂžring her pĂ„ bloggen om et par uker đŸ„°

        Ønsker deg en superfin sĂžndags ettermiddag â€ïžđŸ˜»

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg