TORSDAG OG DET BLE FORANDRING I PLANENE 😊

Riktig god ettermiddag. Dagen ble ikke akkurat som planlagt. Jeg skulle egentlig til fysioterapeut for Ä trene styrke i dag. Hos fysioterapeuten er det ferieavvikling, og mange av fysioterapeutene er pÄ ferie. De er tilbake neste uke. I dag fikk jeg beskjed om at fysioterapeuten mÄtte holdes stengt grunnet sykdom, men at de skrev at de er Äpen igjen i morgen. Slikt skjer.
 
 
Da tok jeg pĂ„ meg joggeskoene og gikk meg en tur. Jeg gikk en rute som er pĂ„ ca 4,20 km. Det var oppholdsvĂŠr slik at jeg fikk fotografert noen bilder. Jeg synes det er kjempegodt Ă„ ta en gĂ„tur ute nĂ„r det er oppholdsvĂŠr, og kroppen har godt ut av det 😊
 
 
NĂ„ begynner sensommerblomstene som vokser i slutten av juli og august Ă„ bli virkelig fine, og pĂ„ trĂŠrne er det mye rogn i Ă„r igjen. FĂžr jeg reiste pĂ„ hytta 01.08.2023 var rognebĂŠrene brune, men nĂ„ har de blitt rĂžde og fine. Synes rognebĂŠr er sĂ„ nydelige der de pynter opp trĂŠrne med sin fine rĂždfarge 😊
 
 
Tenker bare hvor vakker naturen er, og sĂ„ mye nydelige bildene den gir oss i de forskjellige Ă„rstidene 😍
 
 
NĂ„ har jeg satt pĂ„ en klesvask som blir ferdig om en times tid. SĂ„ skal jeg fĂ„ unna noe husarbeid 😊
 
 
Ønsker Ă„ vise dere noen augustbilder jeg har tatt, og hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Et rognebĂŠrtre og blĂ„ himmels som vises gjennom treet 😍

 
 

Vakker klþverblomst 😍

 
 

Jeg synes Georginer er fine Ă„ fotografere, og det er en av mine favorittblomster 😍 Enda blomstrer de vakkert i parken.

 
 

Jeg vet ikke hva disse blomstene heter, men de har en nydelig lillafarge 😍

7 kommentarer
    1. Herlig at du fikk deg en fin tur nĂ„r treningstimen som var oppsatt utgikk 🙂 Georginer er en av mine favorittblomster pĂ„ senhĂžsten ogsĂ„ 🙂 Mye rognebĂŠr er vel tegn pĂ„ en snĂžfattig vinter? Nyt kvelden!

      1. Hverdagsmagi: Ja, det var kjempegodt Ä fÄ gÄ seg en tur, og det var fin temperatur ute.

        Georginerne har jo so kjempefine og nydelige farger, og jeg er litt forelsket i de orange Georginerne.

        I fjor sĂ„ var det mye rognebĂŠr her i Trondheim, men det var mye snĂž her. SĂ„ ikke vet jeg 😊

        Ønsker deg en superfin torsdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg