TORSDAGENS OPTIMISTISKE VISDOMSORD 🥰

Riktig god torsdags formiddag kjære bloggvenner og følgere 😍 Ny dag og nye muligheter, og jeg vil ta godt vare på denne dagen 🥰
 
 
Hvis det er noe jeg har lært så er det det å være takknemlig over livet, og særlig etter lungeoperasjonen og reoperasjonen noen dager senere jeg var igjennom i november 2022.
 
 .
Jeg vil gjøre det beste ut av dagen. Hvis jeg våkner med leddsmerter så må jeg ta hensyn til det, men det skal ikke stoppe meg fra at jeg skal lage meg en fin dag.
 
 
Hver dag skriver jeg opp en ting jeg er takknemlig for i en bok. Da oppdager jeg dag for dag at det er så uendelig mye jeg har grunn til å være takknemlig og glad for 😊 Det er den gleden og takknemligheten som gjør at jeg kan lage meg fine dager.
 
 
Jeg synes små enkle visdomsord er lette å forstå, og visdomsord kan inneholde både fleip og alvor 😊
 
 
Dagens visdomsord synes jeg er fin og vakkert beskrevet 😊
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Å, for ein strålande morgon, å, for ein strålande dag.
Strålande glad kan eg kjenna: lukka og eg er i lag.
Av: Oscar Hammerstein II
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Optimist
 
 

Gleden og takknemlighet over å få ta ulike fotomotiv av f.eks solen som skinner gjennom treet 🥰

6 kommentarer
    1. Åhhh snuppa mi;)) Sååå fint visdomsord fra en fin sang;))

      Takknemlighet for dagen er så fint å huske på;))

      Ha en råfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for det, og jeg tror det er viktig å kjenne på takknemlighet. Selvfølgelig er det menneskelig å føle seg nedfor, for vi er mennesker med tanker og følelser alle sammen.

        Ønsker deg Else Marit vennen en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    2. Herlig. Kjenner noen som putter gul-lapper på et glass, hvor de gode opplevelsene skrives på. 🤗 Ha en nydelig helg.

      1. Jan: Tusen takk for det 😊 Jeg har hørt om det jeg også at noen putter gullapper på glass. Synes det er en fin ting å gjøre, og det tror jeg bevisstgjør oss for å være takknemlig.

        Ønsker deg en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg