TORSDAGENS VISDOMSORD OM MEDMENNESKELIGHET 😊

Riktig god torsdag formiddag kjære bloggvenner og følgere 😍 Ny dag og nye muligheter, og dagen må vi ta vare på og gjøre det beste ut av. Altså vi lager oss en god dag 😍 Det høres kanskje klisje å si at man skal lage seg en fin dag, men det er opp til oss selv om vi gjør dagen vår så bra som kan få det ut i fra våre forutsetninger.
 
 
I dag skal jeg til fastlegen. Jeg skal ta blodprøver for å se om hvordan det går med blodprosenten og jernlageret. Håper jo at det har gått opp. Krysser fingre og tær for det. Fastlegen har jo sagt at det tar lang tid å få opp blodprosenten og jernlageret, og det kan ta opp til ett år.
 
 
Nå har jeg en periode på bloggen min hvor jeg deler visdomsord om medmenneskelighet, nestekjærlighet og omsorg for andre mennesker 🥰
 
 
Det å vise medmenneskelighet for andre mennesker rundt oss er kjempeviktig 🥰 Synes det er viktig å tenke over at vi dagens samfunn bryr oss om hverandre 🥰
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier så mye om nestekjærlighet og omtanke 🥰
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Hva lever vi for hvis det ikke er for å gjøre livet mindre vanskelig for hverandre?”Av: George Eliot
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Medmenneskelighet
 
 

6 kommentarer
    1. Det er noe i det visdomsordet der 🥰
      Her er det innedag dels for å pleie feberen, men også for at det regner og er guffent ute. Ha en fin torsdag, klems 🤗

      1. Vera Lynn: Tusen takk for en kjempekoselig kommentar 😊 Jeg er så enig med deg, og jeg syntes også at dette visdomsordet sa meg som person så mye.

        Huff så kjedelig å bli syk med feber, men håper det går fort over 😊

        Når det regner og er guffent ute, er deg koselig å være inne med god samvittighet 😊

        Ønsker deg en superfin lørdags ettermiddag ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg