TORSDAGENS VISDOMSORD OM MEDMENNESKELIGHET 🥰

Riktig god torsdag formiddag kjære bloggvenner og følgere 😍 I dag våknet jeg uthvilt før klokka ringte kl.08.30. Det var bare komme seg opp å begynne dagen 😊
 
 
Kaffen ble drukket og havregrøten spist og jeg fikk lest litt nyheter på nettet.
 
 
I dag kl.11.30 skal jeg til frisøren å få stusset håret, og i tillegg skal jeg livne det litt opp med striper. Blir deilig med en frisørtime nå ja 🙂 På fredag 22.09.23 er det jo 100 års jubileumsfest for koret jeg synger, og det blir kjempemoro. Det er jubileumsfest på selve datoen vi ble stiftet, og det er kjempemoro 🙂
 
 
Nå har jeg en periode på bloggen min hvor jeg deler visdomsord om medmenneskelighet, nestekjærlighet og omsorg for andre mennesker 🥰
 
 
Det å vise medmenneskelighet for andre mennesker rundt oss er kjempeviktig 🥰 Synes det er viktig å tenke over at vi dagens samfunn bryr oss om hverandre 🥰
 
 
Dagens visdomsord synes jeg var kjempefint, og det sier så mye om nestekjærlighet og omtanke 🥰
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Jeg ser deg min venn
Og jeg kjenner meg igjen
Når jeg ser på deg med innsiden av hjertet mitt.”
Av: Ole Paus
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Medmenneskelighet
 
 

4 kommentarer
      1. BforB: Tusen takk for kjempefin kommentar fra deg med innspill på visdomsordet 😊 Du har helt rett at refleksjoner er alltid godt 😊

        Var kjempegodt å få ordnet håret ja, og ble fornøyd 😊 Nå kan bare jubileumsfesten komme 😊

        Ønsker deg en superfin torsdags kveld ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Heidisverden: Tusen takk for kjempefin kommentar, og koselig du likte visdomsordet 😊

        Det gjør seg med en egenpleiedag. Nå var ikke håret mitt så slitt da, men uansett god å få ordnet det før det kom så langt at jeg helst skulle ha gjort det i går.

        Tusen takk for det 😊

        Ønsker deg en superfin torsdags kveld ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg