TUR I MOTVIND OG BILDER FRA TUR 😀

Denne dagen har nÄ gÄtt mot ettermiddag, og i dag har jeg egentlig kun tatt det med ro. Jeg stod opp kl.08.45, og det var kjempegodt Ä kunne sove litt lengre.
 
 
Stod opp, ordnet i stand til kattene og ordnet meg i stand. Koste meg med frokost og kaffe. Satt litt og leste nyheter pÄ nettet.
 
 
Ute sÄ jeg pÄ trÊrne at det blÄste, temperaturen var pÄ + 19 grader og det var lettskyet pent vÊr. Jeg bestemte meg for Ä gÄ meg en tur siden det var oppholdsvÊr.
 
 
Tok pÄ meg joggeskoene og gikk. Jeg skal hilse Ä si at det blÄste. Gikk gikk nÊrmest i motvind hele veien. FÞlte meg temmelig forblÄst, men det var en deilig temperatur. Vinden kommer jo i kjÞlevannet av Hans.
 
 
Akkurat her i Trondheim har ikke Hans Ăždelagt noe, men i de sĂžrlige deler av TrĂžndelag har de fĂ„tt merket Hans sine herjinger. Jeg fĂžler meg kjempeheldig som bor her i Trondheim, og vi har sluppet heldig unna. Det er mektige naturkrefter vi har fĂ„tt sett gjennom nyhetsbildet, og jammen har Hans gjort enorme skader rundt om. FĂžler med alle som er berĂžrt ❀❀❀
 
 
Jeg hĂ„per Hans har vĂŠrt snille med dere kjĂŠre bloggvenner og omrĂ„dene dere bor i â€đŸ˜Š
 
 
Ønsker Ä vise dere noen bilder som jeg har tatt pÄ tur i Bymarka, og jeg hÄper dere liker bildene mine.
 
 

En mĂ„ke som sitter pĂ„ toppen av kunstverket utenfor St. Olavs Hospital 😊

 
 

PĂ„ tuen i Bymarka ble jeg sĂ„ fasinert over disse rĂžttene at jeg mĂ„tte fotografere dem 😊

 
 

Virkelig fasinerende med disse rĂžttene her 😊 SĂ„ enorme ogsĂ„!

 
 

Avblomstrede sommerblomster 😊

6 kommentarer
    1. Fine bilder! 🙂

      Vi har ikke merket Hans sÄ veldig mye annet enn regn og litt mer vind i dag. SÄ han holder til lenger sÞr, og det er trist Ä se alle Þdeleggelsene.

      Nyt resten av dagen! Klem <3

      1. Heidisverden: Tusen takk for det, og kjempekoselig at du likte bildene mine 😊

        Det er trist Ä se pÄ alle Þdeleggelsene lengre sÞr. Selv om det blÄste her var vinden som en varm fÞnvind.

        Ønsker deg en superfin onsdags kveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Ja, vi har merket sterke vind her vi er akkurat nÄ. men det er er sol og varme:)
      Synd pÄ dem som ble veldig berÞrt av Hans da.

      1. Happy: Det var vind ja, men vinden var som en varm fÞnvind. FÞlte jeg ble holdt tilbake av vinden pÄ turen min. Litt av et syn.

        Synes virkelig synd pÄ dem som er rammet. Verst i sÞr da.

        Ønsker deg en superfin onsdags kveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Margrethe: Tusen takk for det 😊 Godt Ă„ hĂžre at dere har sluppet billig unna ❀ Det er jo skummelt for vassdrag og elver da. Vassdragene klarer ikke fĂ„ unna alt vannet, og til slutt brister de. Huff og huff! Forferdelig.

        Ønsker deg en superfin torsdagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg