TURBILDER TATT 29.03.2021 😊 DET VÅRES I BYEN â€đŸ˜Š

Uka flyr av gĂ„rde, og i dag vĂ„knet vi til snĂž og vinter. Det hadde snĂždd i lĂžpet av natten. I hele dag har vi hatt oppholdsvĂŠr, lettskyet og litt sol. Faktisk var det fin vĂ„rstemning her 😊 Vi fĂ„r bare nyte det, for det er meldt snĂž igjen til helgen. Vet jo godt at april mĂ„ned er slik, og at vinteren kommer tilbake noen ganger fĂžr vĂ„ren slipper 100% til.
 
 
I kveld hadde vi korĂžvelse pĂ„ nettet, og det var kjempekoselig Ă„ se igjen korvenner etter pĂ„skeferien 😊 Det blir ikke det samme som Ă„ ha fysiske korĂžvelser, men det er et kjempefint suplement for vanlig korĂžvelse i disse koronatider. Vi fĂžler at vi fĂ„r en ukentlig korĂžvelse
  😊
 
I dag Ăžnsker jeg Ă„ vise dere bilder fra gĂ„turen mannen min og jeg gjorde 29.03.2021, og jeg hĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

Bare pĂ„ noen dager var kattlabbene/gĂ„sungene pĂ„ trĂŠrne kommet lengre 😊

 
 

Kattlabber/gĂ„sunger er et tegn pĂ„ vĂ„r 😊

 
 

De fĂžrste vĂ„rblomstene er nesten sprunget ut 😊

 
 

Bildet ble tatt pÄ gÄturen mannen min og jeg gikk 29.03.2021.

 
 

Husene langs Nidelven speiler seg i vannet 😊

12 kommentarer
      1. Fruensvilje: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg, og kjempekoselig at du likte bildene mine 😊 Vi hadde noen fĂ„ fysiske korĂžvelser frem til nasjonale koronabestemmelser ble vedtatt i november/desember, sĂ„ ble det digital Ăžvelse pĂ„ nettet. SĂ„ Ă„pnet det for Ă„ ha fysiske korĂžvelser i februar fĂžr det ble stengt igjen. SĂ„ nĂ„ har vi hatt Ăžvelser pĂ„ nettet. Det er et flott suplement slik at vi fĂ„r sett hverandre, og at vi fĂžler vi har en Ăžvelse. Det kan aldri erstatte fysiske Ăžvelser. Likevel bedre enn ingenting 😊

        Ønsker deg en kjempefin sĂžndagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    1. SÄ bra med korÞvelse selv om ikke det blir det samme som du sier. Men det viktigste er Ä se positivt pÄ sakens tilstand nÄ ikke sant. Og sÄ koselige bilder fra turen. Ja det er snart vÄr.
      Stor helgeklem fra Chanett

      1. Chanettsinverden: Tusen takk for kjempekoselig kommentar 😊 Vi fĂ„r i hvert fall en fĂžlelse av Ă„ se og prate med hverandre selv om det ikke er fysisk. Det viktigste er Ă„ se det positive i det 😊

        Kjempekoselig at du likte bildene mine 😊

        Ønsker deg en kjempefin sĂžndagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. ÅÄÄhhh sÄÄÄ rÄfine bilder snuppa mi;)) Jeg pyntet med grener med gÄsunger i pÄska. Og jeg henger pÄskepynt pÄ det. Det har jeg gjort siden ungene var smÄ.

      Ha en rÄfin fredag;))

      Stooor klem fra Else Marit

      1. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg, og kjempekoselig at du likte bildene mine 😊 Setter kjempestor pris pĂ„ tilbakemeldingen.

        NÄr gÄsungene kommer fram er det vÄr ja. Mannen min og jeg gikk tur i dag ogsÄ, og det var ikke kommet sÊrlig lengre pÄ de trÊrne enda. Det kommer. Kan ikke pynte med kvister med gÄsunger her vi p.g.a kattene
        đŸ˜‚đŸ€Ł

        Ønsker deg Else Marit-vennen en kjempefin sĂžndag ❀ 😊

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    3. Nydelige vĂ„rbilder du har tatt 🙂 Det er koselig Ă„ se 🙂
      NÄ kjenner jeg at jeg savner vÄren, og jeg er lei vinter og snÞ.

      Du fĂ„r ha en riktig fin og god kveld 🙂

      Go’klem fra Irene

      1. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar, og det er kjempekoselig at du likte bildene mine 😊

        Jeg er enig med deg, og jeg savner vĂ„ren jeg ogsĂ„. Tror vi glemmer at vi ogsĂ„ har pĂ„ske pĂ„ denne tiden i april, og da vil man jo ha snĂž for Ă„ gĂ„ pĂ„ ski. I dag er jo vĂŠret vĂ„rlig og fint 😊

        Ønsker deg en kjempefin sĂžndagskveld â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg