VENNSKAPSVISDOMSORD 😍

God ettermiddag alle sammen! Tenkte Ä dele et nytt visdomsord med dere som jeg synes sier sÄ mye.
 
 
I dag fant jeg et nytt visdomsord som jeg synes er til ettertanke for alle sammen, og dette er sĂ„ sant sĂ„ sant 😍 Tenk at smĂ„ enkle visdomsord kan si oss sĂ„ mye og gi oss sĂ„ mye livsvisdom 😍
 
Her er dagens visdomsord, og hÄper dere liker det:
 
“Lþfter kan skaffe deg venner, men det er gjerningene som pleier vennskapet og gjþr at det varer.” Av: Owen Feltham
 
Kilde: https://www.ordtak.no/index.php?emne=Vennskap
 
 

8 kommentarer
      1. Hverdagsmagi: Tusen takk for det, og kjempekoselig at du likte visdomsordet mitt 😊 Ja, og som vi hĂžster sĂ„r vi. Hvis vi sprer negativitet sĂ„ vil det pĂ„virke om vi fĂ„r oss venner.

        Ja, det skal jeg gjĂžre. Nyt kvelden du ogsĂ„ 😍

        Ønsker deg en superfin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg