VISDOMSORD OM VENNSKAP 😍

Jeg fortsetter med serie med kloke visdomsord om vennskap 😊
 
 
Jeg er kjempeglad i fine og gode visdomsord som sier noe til oss mennesker, og disse visdomsordene ønsker jeg å dele videre til dere som er mine bloggvenner/bloggfølgere og andre. De siste dagene har jeg opplevd hvor mye et bloggvennskap kan betyr for bloggere som virkelig trenger en hånd ❤❤❤ Det har vært helt rørende og overveldende ❤❤❤
 
Her er dagens visdomsord, og håper dere liker det:
 
“Ingen kan gå gjennom livet alene. Alle trenger noen å støtte seg til”.
 
Kilde: https://vitser-og-gater.no/sitater/sitater-om-vennskap/ordtak-om-vennskap/#google_vignette
 
 

4 kommentarer
    1. Det er veldig sant! Aner ikke hva jeg skulle gjort uten venner! Da det toppa seg på lørdag f.eks., så ringte jeg go-venninna mi og vipps så blei alt bedre! 🙂

      1. Margrethe: Det du sier her at din venninne var der for deg når det toppa seg på lørdag er beviset for det som kalles en supergod venninne. Man bare vet at de er det 24/7 😍

        Jeg prøver alt jeg kan å være en slik venninne selv, for slik er mine venninner også 😍

        Ønsker deg en superfin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

        Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg