VLOGG NUMMER 30 OG 31 PÅ MIN YOUTUBE-KANAL I SERIEN MIN: “ALDRI FOR SENT” 😊

Jeg har kommet godt i gang med treningsĂžktene etter operasjonen i pekefingeren jeg hadde i mars, og jeg fĂžlger rĂ„dene ergoterapeuten har gitt meg angĂ„ende vektbelastning pĂ„ noen av Ăžvelsene som kan slite pĂ„ scenen i pekefingerleddet. PT’en jeg og fysioterapeuten sier at det er kjempeviktig Ă„ hĂžre pĂ„ det ergoterapeuten sier, for i verste fall kan jeg skade fingeren med overbelastning.
 
 
Det jeg kal ha fokus pÄ er Ä ha fokus pÄ at pekefingeren skal vÊre med Ä holde i apparatet sammen de andre fingrene slik at den ikke blir stÄende igjen alene. Jeg kal gripe med alle fingrene. Merker at pekefingeren blir sterkere selv om det tar tid fÞr den er sÄ bra som den kan bli etter flere store operasjoner.
 
 
Jeg storkoser meg pĂ„ treningene, og nĂ„r jeg kommer hjem er jeg full av energi 😊
 
 
I en 6 ukers periode har jeg fokus pĂ„ 3 Ăžvelser. Det er leggpress, marklĂžft og brystpress, og det er kjemepgĂžy. Skal blir moro Ă„ se framgangen for hvor mange repetisjoner jeg kan ta. Jeg Ăžkte fra 52 kg til 61 kg i leggpress, og det var jeg kjempefornĂžyd med 😊 Dette var en kjempemorsom utfordring jeg fikk fra PT’en min 😊
 
 
Jeg lager jo vloggserien “Aldr For Sent” som er en livsstil- og balansevlogg. Der fĂ„r du fĂžlge meg pĂ„ trening, litt matlaging, kardioturer og helse. HĂ„per at vloggene mine kan vĂŠre til inspirasjon for andre voksne som Ăžnsker Ă„ komme i gang med Ă„ endre livsstil, og Ă„ komme i gang med trening.
 
 
Jeg er jo ren amatĂžr pĂ„ det Ă„ snakke til et kamera, og jeg er ogsĂ„ amatĂžr pĂ„ videoredigering. Det er lĂŠrerikt, og jeg synes det er moro Ă„ utfordre meg selv 😊Synes det blir mer og mer moro Ă„ lage videoer
 
 
NÄ ligger vlogg nummer 28 ute pÄ min YouTube-kanal. Dere kan finne min YouTube-kanal her: https://www.youtube.com/user/Nadina1708.
 
 
Her er vlogg nummer 30 og 31 i serien min: “Aldri For Sent”:
 
 

Vlogg nummer 30 😊

 
 

Vlogg nummer 31 https://www.youtube.com/watch?v=yh_Zsx8ZPdA&list=PLu1XYdeEz0mFR0Xg30SivhdtwY-YGaPIz&index=31

 
 
Dere er hjertelig velkommen til Ă„ “subscribe” YouTube-kanalen min, og jeg setter kjempestor pris pĂ„ om dere legger igjen en liten kommentar i kommentarfeltet 😊
 
 

3 kommentarer
    1. ÅÄÄhhh snuppa mi. SÄÄÄ rÄherlige og fine videoblogger du har laget;)) Jeg synes du er rÄflink. Og dette mÄ du virkelig fortsette med;))

      Ha en rÄfin kveld;))

      Stooor klem fra Else Marit

    2. Du og du som du jobber og stĂ„r pĂ„ og du er litt av en motivator gjennom youtubeserien din. Jeg blir i hvert fall inspirert til Ă„ rĂžre mer pĂ„ meg 🙂

      Du fĂ„r ha en riktig fin dag videre 🙂

      Go’klem fra Irene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg