KJEMPEKOSELIG DA “TROFASTE LESER” AT DU MENER JEG HAR STYGGE KLÆR!

Denne printscreenbildet mottok jeg fra en kjempegod bloggvenn som forstod at denne feige “anonyme trofaste leseren” sin kommentar var myntet på meg! 

 

Hva er vitsen? Jeg skjønner det ikke. I dag tidlig fikk jeg en privat melding på facebook med et printscreenbilde av en kommentar skrevet av en “Trofast leser” inne hos en godt voksen blogger! Tusen takk til deg du kjære bloggvenn som sendte meg printscreenbildet <3 

Jeg fikk vite at kommentaren stod skrevet inne i et kommentarfelt hos en godt voksen blogger! 

Egentlig burde jeg ha oversett kommentaren fra “Trofast leser” som faktisk handler om meg som person. Det å vie oppmerksomhet til slike anonyme kommentarer er egentlig bare dumt, men jeg vil vise det faktum hvordan feige anonyme kan ytre seg bak tastaturet! 

Kommentaren stod skrevet på et motinnlegg mot blogginnlegget jeg skrev om hvor viktig proteiner er for kroppen. Jeg bryr meg ikke om den bloggeren skriver aldri så mange motinnlegg på bloggen sin om blogginnleggene mine! Akkurat det bryr jeg meg ikke om!  Hvis bloggeren vil vie innlegg som er myntet på det jeg skriver, så vær så god 🙂 Det er bare en ære 🙂 Jeg gleder meg allerede til neste motinnlegg 🙂 

Bloggeren kan mene så mye hun/han vil om min diett, og meningen til den bloggeren om min diett blåser jeg i. Vedkommende blogger kjenner meg ikke, og kjenner ikke til hva min kropp trenger. Like lite som jeg vet hva kroppen til den bloggeren trenger. 

Onsdag skrev jeg et blogginnlegg som handlet om hvor viktig det er med proteiner i kostholdet, og særlig når man skal slanke seg. Innlegget skrev jeg etter at jeg overså en diskusjon på kvinneguiden hvor et medlem skrev at proteiner ikke var viktig! Den diskusjonen på kvinneguiden ble moderert av moderator, for det var avsporing fra diskusjonen noe som tydeligvis ikke er lov på kvinneguiden. 

Her kan dere finne blogginnlegget jeg skrev: http://dixierose.blogg.no/1516818313_proteiner_er_kjempeviktig_for_kroppen_og_srlig_nr_man_skal_ned_i_vekt_og_trener.html

Til opplysning er det fakta og sannhet at denne kvinnguidenmedlemmet presterte å skrive at man ikke trengte proteiner! Det var flere medlemmer som reagerte kraftig på uttalelsen til denne kvinneguidenmedlemmet!

I mitt blogginnlegg skrev jeg ikke navn på den kvinneguidenmedlemmet/bloggeren. Hvor mange medlemmer er det ikke på kvinneguiden, og hvor mange bloggere er det ikke som blogger? Det er mange medlemmer på kvinneguiden, og det er mange bloggere som blogger på de ulike bloggplattformene. At denne bloggeren har valgt å avsløre sin identitet og hvilken blogg han/hun har får bloggeren selv stå for. 

Innlegget mitt var skrevet på generelt grunnlagt for å opplyse andre om hvor viktig proteiner er i kostholdet, og særlig hvis man skal gå ned i vekt! Siden jeg selv går på diett fant jeg diskusjonen på kvinneguiden interessant å følge med på. Hvis jeg hadde vært medlem på kvinneguiden hadde jeg skrevet min mening på diskusjonen, men siden det ikke går an å skrive som anonym på den delen av forumet valgte jeg heller å skrive et innlegg på bloggen min om temaet. 

At en blogger alltid tror at alt jeg skriver om på bloggen min når jeg skriver blogginnlegg med temaer og emner som jeg er engasjert og opptatt av er myntet på ham/henne får bare den bloggeren ta på sin egen kappe! Jeg fortsetter å skrive akkurat de innleggene jeg vil om temaer jeg brenner for, og temaer som engasjerer meg! Mine innlegg er ikke myntet på noen spesielle! 

At noen ytterst få bloggere føler seg truffet av mine blogginnlegg sier vel heller mer om dem/disse bloggerne enn om meg! 

Det jeg reagerte på var den usmakelige kommentaren som “Trofast leser” skrev i kommentarfeltet til den bloggeren! 

Tilbake til kommentaren til den “Trofaste leseren”. Kommentaren går over hva jeg mener er normal folkeskikk! Du sitter ikke som en feig og patetisk anonym og ytrer deg om andres utseende som f.eks. at klær er kjøpt på loppemarked! Ville du “Trofaste leser” gått bort til et vilt fremmed menneske på gaten og sagt det samme? Det tviler jeg sterkt på! 

Indirekte mener “Trofast leser” at jeg stjeler bildene mine som jeg deler fra treningen min. At jeg bevisst har valgt å ikke stå og posere foran et speil for å vise muskler er langt fra min komfortsone som det går an å bli. “Trofast leser” får tro hva han/hun vil om treningen min. Det er ikke mitt problem. 

Selvfølgelig kom “Trofast leser” med sjalusikortet. Nei jeg er ikke sjalu på den bloggeren hvor du “Trofast leser” postet kommentaren din!!!!!!!!!!! Jeg kommer aldri i mitt liv til å bli sjalu på den bloggeren!!!!!!!!!!! Aldri!!!!!!!!!!!

Det er kjempestygt gjort å kritisere andres utseende som “Trofast leser” gjør! Slikt gjør man bare ikke!!! 

I følge “Trofast leser” mobber jeg den bloggeren hvor kommentaren stod skrevet! Unnskyld meg! Noen har jammen misforstått hva mobbing virkelig er! Det er så respektløst å ta på seg et mobbeofferstempel med tanke på alle de som faktisk daglig opplever å bli mobbet hver dag på skole og på arbeidsplassen! Jeg blir kjempesint når jeg ser at noen tar på seg en stakkars mobbeofferrolle på feil grunnlag når det ikke er snakk om mobbing! 

Mine innlegg er ikke mobbing!!!!! Det har aldri vært mobbing!!!!! Når ble det mobbing å dele treningsbilder, skrive sine egne meninger om temaer jeg er engasjert og opptatt av, skrive om kattene og dele bilder som jeg tar. 

Det er mer på kanten til mobbing å kritisere utsende som klærne til andre mennesker, mene at andre ikke ser “freshe” ut og komme med beskyldninger om at noen stjeler sine egne bilder. 

Igjen tusen takk til min gode bloggvenninne som sendte printscreenbildet til meg av kommentaren fra den feige anonyme trofaste leseren! 

 

Bildet lånt fra “Hjerteklem” sin facebookgruppe. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#blogging #kommentarer #anonym #feiganonym #meninger #styggkommentar 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Kjære vene hvem er det som skriver en sånn kommentar? Det er typsik at den som står bak kommentaren er anonym og ikke tørr å stå fram med navn, og det er feigt.
      Jeg tolket ikke innlegget ditt å gjelde noen bestemte personer, og jeg aner ikke hvilken blogger det er snakk om. I hvert fall ikke hvem det er på kvinneguiden, for jeg er ikke på kvinneguiden. Det kan være hvem som helst for meg.
      Innlegget du skrev om proteiner var et opplysende innlegg. Hvis noen mener innlegget var mobbing er de ikke riktig skrudd sammen. De skulle aldri hatt blogg eller være på sosiale medier.
      Det er sjofelt gjort å ymte frampå at noen har stygge klær. Den var temmelig på kanten. Når den som skriver den anoyme kommentaren mener noen ser fresh ut som den anonyme kaller deg ligger det i bunnen at noen ikke ser fine ut.
      Jeg håper for Guds skyld at kommentaren er skrevet av en tenåring og ikke en voksen. Hvis det er en voksen som har skrevet kommentaren er det skremmende med tanke på den oppvoksende generasjon.
      Jeg blir fysisk uvel og kvalm av å lese kommentarer som den anonyme har skrevet.
      Fysj så stygt skrevet av den anoyme når du får beskyldninger om å stjele bildene dine. Da kan jeg fortelle den anonyme at de samme bildene har du delt på snap chat, facebook og instagram. Så særlig mye stjeling av bilder er det ikke. Synd med sant. Det kan jeg skrive under på som har kjenner deg gjennom mange år, og som er venn med deg på facebook, snap chat og instagram. Det er de samme bildene du deler på bloggen din som du deler på de andre mediene du bruker.
      Jeg spør meg også om hva den bloggeren som skrev innelgget tenker med når bloggeren velger å godta en den typen kommentar under et blogginnlegg. Bloggeren er like mye med på en usmakelig bloggoppførsel som den anonyme, og bloggeren er like medskyldig. Jeg vil ikke vite hvilken blogger det handler om, men det er fordi jeg hadde kommet til og skrevet en kommentar som jeg kunne ha angret på etterpå.
      Fin, fin fredag til deg, mannen din og kattene dine 🙂
      Klem, klem fra Mona Elisabeth

    2. Så så, pass på blodtrykket nå!
      Ikke noe å bry seg om at noen kritiserer klærne dine. Vi mennesker har ulik smak. Loppemarked og brukthandel er forøvrig helt “in” , miljøvennlig resirkulasjon/gjenbruk, så der kunne du fått inn et stikk. Men de gode replikker dukker gjerne opp for sent 🙂
      Noen av mine klær ser ut som jeg har funnet dem på søppelplassen, men de er sannelig de beste å daffe rundt i når jeg f.eks. er totalt nedsyltet i forkjølelse ( som nå).

    3. Jeg blir forbanna når jeg leser sånne kommentarer. Og jeg skulle likt å vite hvem som skriver sånne anonyme kommentarer. Den personen er en stor feiging med mindre det er bloggeren selv da. Eller hennes enste bloggvenninne. Det ligner på måten hennes å skrive på. Mistanken min går mot henne.
      Jeg mener ingen skal ta lett på sånne kommentarer. Og vi skal ikke bagatellisere. Når vi bagatelliserer sånne kommentarer er vi med på å godta at feige anonyme fortsatt står fritt til å spre eder og galle rundt om i kommentarfelt. Jeg blir rykende forbanna når jeg leser sånne kommentarer.
      Du spør et godt spørsmål om de ville sagt det samme til en person de ikke kjente på gata. Det hadde de ikke gjort. For det hadde de vært feig til. Men bak en skjerm blir de anonyme trollene tøffe selv om de er noen jævla feiginger.
      Beskyldningene til bloggeier om at du mobber er det mest patetiske jeg har lest. Du har da vel lov til å skrive DINE meninger på bloggen din. Det har ALDRI vært mobbing. Og det er IKKE i NÆRHETEN av mobbing. Hun vet IKKE hva mobbing ER selv om hun mener at hun har blitt mobbet i skoleårene. Synd for henne at hun har opplevd mobbing. Men da skal hun vite at når en blogger skriver et innlegg hun misliker er det IKKE mobbing. Jeg er fly hakke forbanna på den bloggeren der hvordan hun fort stempler andre som sier sin mening som mobbere.
      Og beskyldningen om at du angivelig skal ha stjålet bildene dine er krenkende beskyldning. Jeg mener det. Jeg er også venn med deg på facebook, insta og snap. Og jeg har sett bildene dine der lenge før du poster dem på bloggen. Det gnager den bloggeren og hennes eneste bloggvenninne noe helt for jævlig å vite. For da vet de at de har tapt.
      Selvfølgelig kom bloggerens eneste bloggvenninne på banen med nye krenkende og hatefulle beskyldninger mot deg. Hun mener å ha avslørt sannheten om deg ja. Den sannheten kan hun tørke seg i ræva med. For sannheten til denne bloggvenninen er tuftet på LØGN og atter LØGN. Og en FANTASIVERDEN som ikke er normalt.
      Det er BULLSHIT at du mobber andre med innleggene dine. Du er engasjert og opptatt av samfunnet rundt deg. Og du mobber IKKE noen innleggene dine.
      Jeg fulgte med på kvinneguiden jeg også den ettermiddagen bloggeren skrev dette med proteinene. Og jeg så med EGNE øyne hva hun skrev. Hun skrev i klartekst at kroppen ikke hadde bruk for proteiner. Det var derfor jeg tipset deg om tråden på kvinneguiden.
      Stå på videre snuppa mi. Og ikke la deg true til taushet;)))
      Ha en råfin kveld;))
      Stooor klem fra Else Marit

    4. Herlighet så mye rart…ja..det må kunne gå an å ha egene meninger…selv om de ikke er de samme som en annen…må være lov å diskusjoner, og komme med fakta om hvorfor man mener noe annet….nei..det er best og ikke mene noe på sånne forum…Jeg holder ofte fingrene godt unna tastaturet i hunde diskusjoner..har veldig lyst å si noe..men nei…blir så mye missforstått og tull…Hev deg over, og ikke bry deg..men ja..jeg mener også det DU får…heller kan kalles mobbing! ha en god kveld!

    5. Hva er det de driver med nå? Jeg er vet hvem denne voksne bloggeren er, og det er synd at hun godkjenner en slik kommentar. Det er stygt å mobbe noen på den måten, uansett om du er barn eller voksen. Tenk at de kan synke så dypt å påstå at dine bilder er falske. Når skal denne krigen mellom dere ta slutt? Den kvinnesiden holder jeg meg unna, selv om jeg har en profil der. Jeg håper at det går fint med deg etter de stygge kommentarene.

    6. Det er over min fatteevne at noen kan synke så dypt når de ytrer seg om andre. Jeg skjønner det ikke. Trofast leser er et anonymt nettroll.
      Blogginnleggene som du skriver er ikke i nærheten av det å mobbe. Hvis noen ikke takler å lese andres blogginnelgg hvor du som blogger skriver om noe som engasjerer deg har de ikke godt av å være på blogg og nettet for øvrig. Når ble et opplysende blogginnlegg basert på noe du leste på en nettside mobbing? Det kunne være hvilken som helst annen som hadde skrevet det samme, og du ville likevel ha reagert på at noen hadde skrevet at det ikke var bra å spise porteiner. Vet du meg hva. Det er på tide at noen begynner å lese seg grundig opp på definisjoner. Når noen misbruker at mobbeofferbegrepet får jeg lyst til å si dem noen sannhetens ord om hva de holder på med.
      Jeg har hørt mye negativt om kvinneguiden, og kommer neppe til å melde meg inn på det diskusjonsforumet.
      Kommentaren du viser bilde av er på grensen til hva jeg mener er mobbing. Skriver du at en har stygge klær er det kritikk av utseende til noen, og det er en form for mobbing.
      Ikke bry deg om beskyldningene at du stjeler bildene dine fra nettet. Du snakker om at trofast leser skyter seg selv i foten når du er flere av bloggvennene dine, vennene dine som du kjenner godt og rasekattvenner fra rasekattmiljøet følger deg på bloggen, er facebookvenner med deg og følger deg på snap chat. De er de første til å bekrefte at trofast leser er på bærtur med anklagen sin mot deg.
      Ekle nettroll har jeg ikke noe til overs for.
      Ikke ta deg nær av den idiotiske kommentaren. Bloggen din er en av de bedre bloggene med variert og fint innhold og flotte bilder som du tar 🙂
      En fin kveld ønskes deg 🙂
      Godklem fra Irene

    7. Kjære meg hva skjer? Jeg tror nesten ikke mine egne øyne når jeg leser den anonyme kommentaren.
      Blogginnlegget ditt som du lenket til er da ikke noe galt med det? Hvor er det mobbing i blogginnelgget? Jeg ser ikke noen form for mobbing? Du skriver et innlegg bassert på noe du leste på et diskusjonsforum, og det må du få lov til uten at en eller annen skal tro at innlegget handler om seg selv.
      Det er engasjementet ditt i kampen mot kosmetiske behandlinger og de andre informative innleggene dine som gjør at du er en flink, oppegående og bevisst blogger. Du er flink å skrive, og du skriver saklig og velbegrunnede innlegg.
      Jeg har lært mine to barn noe viktig, og det er å skille mellom hva som er mobbing og ikke mobbing. Det samme gjelder elevene i klassen jeg underviser i. Hvis klassen har en debatt, og en eller annen elev mener han eller hun blir mobbet fordi noen sier imot eleven i debatten er det ikke mobbing. Jeg vil ikke vite av at noen utpeker seg selv til mobbeoffer uten at det er reelt.
      Innlegget ditt hvor du skrev om viktigheten av proteiner tolker jeg ikke som mobbing.
      Du har skrevet et saklig og velbegrunent blogginnlegg. Når en eller annen blogger kjenner seg igjen i det du skriver er det hans eller hennes problem som lar seg provosere av innlegget ditt.
      Når et anonymt nettroll poster en slik kommentar vitner det om at det er et menneske som har store problemer med seg selv. Jeg lurer hvordan slike nettroll er i det virkelige livet.
      Det er mange anonyme nettroll som har strøket i faget nettvett og folkeskikk.
      Jeg håper du ikke bryr deg om kommentaren. Se på det anonyme nettrollet som en taper.
      Jeg ønsker deg en fin kveld 🙂
      Bloggklem fra Gry

    8. Mona Elisabeth: Tusen takk for en kjempefin kommentar som varmer kjempemasse <3 🙂

      Det lurer jeg også på. Mistankene mine er rettet mot en annen voksen blogger i 50-årene... Jeg skal ikke si navn, men mistanken min er sterkt tilstede.

      Innelgget mitt var ikke myntet på noen! Det var et opplysende innlegg ut fra diskusjonen på kvinneguiden! Jeg hadde skrevet innlegget om den kommentaren angående proteiner hadde stått skrevet på nyhetssidene til NRK! Hadde reagert like mye hvis noe slikt hadde stått skrevet på NRK.

      "Trofast leser" viser bare feighet når han/hun ikke tørr å stå frem med navn, men det er jo et typisk anonymt nettroll som skriver en kommentar fult av skrivefeil 🙂 Det er merkelig med de anonyme nettrollene hvor mye skrivefeil de har. De må ha strøket i Norsk på barneskolen 🙂 He, he, he 🙂 Det er derfor jeg ikke greier å ta slike kommentarer alvorlig 🙂

      Det sier mye om bloggeren når boggeren godkjenner kommentaren fra "Trofast leser". Bloggeren er direkte med og støtter opp om nettroll, og det mest provoserende er jo at bloggeren hyler: "Ulv, ulv" når hun mener hun blir mobbet! Det bloggeren burde gjøre er å skamme seg, for bloggeren tenker ikke over på alle de som dessverre blir fysisk og psykisk mobbet daglig på skolen og på arbeidsplasser!

      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    9. Atsjooo: He, he, he 🙂 Blodtrykket er bra 🙂

      Fillern også at du ikke kom med gullkornet før 🙂

      Det er prinsippet jeg reagerer på når det feige anonyme nettrollet kritiserer andre, og det som skjer er at det feige anonyme nettrollet har så mye skrivefeil i kommentaren sin at man lurer på om nettrollet strøk i Norsk da nettrollet gikk ut barneskolen 🙂 Slår jo aldri feil jo! Nettroll er feige anonyme fullt av skrivefeil 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei fortsatt kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    10. Else Marit: Tusen takk for kjempekoselig kommentar med støtte fra deg Else Marit-vennen <3 🙂

      Jeg har sluttet å bli sint jeg, men jeg blir mest forundret over disse anonyme nettrollene som "Trofast leser". Det slår jo aldri feil, for det første er disse nettrollene anonyme. Greit nok. Det andre er at kommentarene deres er fulle av skrivefeil, og en skulle tro at de hadde strøket i Norskfaget når de gikk ut barneskolen 🙂 Likevel sitter de på sin høye hest og kritiserer andre. Jeg skriver feil jeg også, men likevel tror jeg nokså bestemt at jeg er flink på bruken av "og" og "å".

      Når det gjelder beskyldningen at jeg stjeler bilder får det bare være. Vi kjenner kun èn blogger som har beskyldt flere bloggere for å stjele bilder..... Trenger ikke skrive navn, men du skjønner hvem jeg mener.

      At bloggeier og denne "Trofast leser" mener at jeg mobber når jeg skriver innlegg får de bare tro. Det er ikke mitt problem!

      Jeg hadde skrevet innlegget mitt også om det hadde stått på NRK-nyheter at proteiner ikke var viktig! Hadde reagert like mye samme hvem som hadde uttalt noe slikt!

      At den bloggeren selv har valgt å gi seg til kjenne på kvinneguiden med å reklamere for bloggen sin i hytt og pine burde bloggeren tenkt på tidligere.

      En annen gang kan jeg finne inspirasjon til et blogginnlegg ut fra en annen nettside.

      Jeg er kjempeglad for at jeg ikke er medlem på kvinneguiden, men det er underholdning å lese hva de skriver på noen av forumene på kvinneguiden. Kommer aldri i livet mitt til å bli medlem på kvinneguiden. Aldri!

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei fortsatt kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    11. Toini: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg!

      Jeg hadde skrevet et innlegg om temaet hvis det hadde stått på NRK sine sider eller i avisen at kroppen ikke trengte proteiner! Hadde reagert like mye på det samme hvor en slik uttalelse hadde stått skrevet.

      Det er derfor jeg aldri kommer til å bli medlem på kvinneguiden! Aldri! Det eneste forumet jeg synes er interessant å lese er forumene som handler om dyr (bl.a. om hunder og katter), men ellers så er kvinneguiden lavmål. De fleste har ikke hørt om normal folkeskikk og respekt for hverandre på noen av diskusjonsgruppene der inne. Ta f.eks. en diskusjonsgruppe hvor Sophie Elise blir diskutert. Hvis det kommer inn en eller annen som tar Sophie Elise i forsvar får den brukeren høre noen velvalgte ord fra de andre. Noen ganger er det underholdene å se på hva noen presterer å skrive på de ulike gruppene. De har i hvert fall gode moderatorer som ordner opp, sletter kommentarer som går over streken. Kvinneguiden skal jeg aldri bli medlem av! Aldri i verden!

      Jeg hever meg over en slik kommentar som den “Trofast leser” skrev, men “Trofast leser” er et typisk anonymt nettroll som man ikke kan ta alvorlig pga særs mange rettskrivingsfeil som sitter og kritiserer andre. Rart med det der du 🙂

      Ønsker deg og hundene en kjempefin lørdag, og en fortsatt kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    12. due: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg <3 🙂

      Intensjonen med blogginnelgget mitt om proteiner var aldri å mobbe! At en blogger og "Trofast leser" mener at jeg mobber sier mer om dem enn om meg.

      De skal ha klart for seg at jeg hadde reagert på samme måte med å skrive et innlegg om dette hvis noen hadde uttalt om at proteiner ikke var viktig for kroppen på andre medier f.eks. i en avis eller på NRK!

      Siden jeg selv holder på med kostholdsendring og trening var det en kjempeinteressant diskusjon med tips til gode bloggere som blogger om vektnedgang og kosthold.

      Det at denne bloggeren selv har valgt å gi seg til kjenne på kvinneguiden ved å reklamere for bloggen sin er hennes eget valg!

      Jeg kommer aldri til å bli medlem på kvinnegudien. Aldri! Jeg leser noen av diskusjonsgruppene f.eks. den som handler om kjæledyr (hunder og katter). Den gruppen på kvinnegudien virker kjemepkoselig 🙂

      Det er ikke første gangen jeg blir beskyldt for å stjele bilder, men vet du jeg bryr meg ikke om disse beskyldningene. Hvis de har glede av det får de bare rapportere bloggen min for å stjele bilder som jeg selv har tatt. Det viser i hvert fall mangel på både ene og det andre!

      Det går fint med meg etter bloggvenninnen min sendte meg printscreenbilde av kommentaren som "Trofast leser" hadde postet på den bloggen.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en fortsatt kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    13. Irene: Tusen takk for kjempekoselig kommentar fra deg <3 🙂

      Når jeg ser slike kommentarer fra feige nettroll som "Trofast leser" lurer jeg på om nettrollet ikke fullførte grunnskolen. Årsaken til det er at mange av de anonyme nettrollene har en ting felles, og det er at mange av dem har så mye skrivefeil slik at jeg lurer på om de har strøket i Norskfaget 🙂 Slike nettroll kan man bare ikke ta alvorlig! Det sørger de for selv uten at de er klar over det!

      Når det gjelder kvinneguiden er det et forum som byr meg imot å bli medlem av! Jeg kommer aldri til å få meg profil der inne! Aldri! Sann mine ord! Jeg er inne på gruppen som handler om kjæledyr (hunder og katter m.m), og den gruppen er det kjempekoselig å lese. Andre grupper igjen byr meg imot.

      Hvis jeg hadde lest at noen andre hadde uttalt seg om at proteiner ikke var bra å spise på andre medier f.eks. NRK eller i avisen hadde jeg skrevet akkurat det samme innlegget, og jeg ville ha reagert kraftig på en slik uttalelse samme hvem som hadde skrevet det!

      Det er bloggeren selv som har avslørt identiteten sin på kvinneguiden, og det får hun stå for selv!

      Jeg har funnet inspirasjon til temaer jeg ønsker å ta opp på bloggen min som jeg ser blir diskutert på kvinneguiden. Ta f.eks. da Therese Johaug ble tatt for doping. Jeg er en av de som tror at hun aldri hadde ment å dope seg bevisst, men var uheldig med denne kremen som legen kjøpte. Dette temaet ble diskutert på kvinneguiden på en av gruppene. Jeg fulgte diskusjonen, men valgte å skrive ett blogginnlegg på min egen blogg om dette. Det var fordi temaet engasjerte meg, og det er da vel ikke mobbing!

      Noen sitter jo og tror at hele verden handler om dem samme hva noen av oss bloggere skriver. De er noen store egosentriske mennesker som tror verden handler om dem selv hele tiden. Stakkars for et liv de må ha!

      Jeg bryr meg ikke om anklagene som "Trofast leser" skriver om at jeg har stjålet bildene mine. Vær så god rapportert bildene mine som stjålet hvis det er til glede for dem. Da vet jeg at jeg får det siste ordet 🙂 He, he, he 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en fortsatt kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    14. Gry: Tusen takk for kjempekoselig og støttende kommentar fra deg <3 🙂

      Det var det innlegget var ment som også! Hvis jeg hadde lest den samme uttalelsen i avisen eller på NRK sine nettsider hadde jeg skrevet akkurat det samme innlegget! Innlegget mitt mobber ingen! At en blogger har valgt å flagge høyt hvem hun er på kvinneguiden får hun stå for selv!

      Jeg er ikke medlem på kvinneguiden, og tenker aldri på å bli medlem der! Likevel leser jeg ulike diskusjoner på de forskjellige gruppene. Den gruppen jeg liker best er den gruppen som handler om kjæledyr, for den gruppen er kjempekoselig 🙂

      Blogginnlegget mitt om Therese Johaug i kjølevannet av da hun ble tatt for doping var inspirert av en diskusjon på kvinneguiden.

      Det er slik man henter inspirasjon til å skrive om ulike emner og temaer som engasjerer.

      At noen tror at innlegg man skriver handler om dem forteller bare hvor egosentrisk verden vedkommende lever i der vedkommende tror at hele verden handler om seg selv.

      Det er nettopp det! At vedkommende blogger kjenner seg igjen i innlegg jeg skriver får være bloggerens eget problem, og ikke mitt!

      Noe jeg har tenkt på er et fellestrekk disse anonyme nettrollene har. Fellestrekket for mange nettroll er at de skriver dårlig Norsk rettskriving, verre enn en elev på barneskolen! Sammensatte ord og bruken av "og" og "å" er ikke tilstede! Derfor kan man ikke ta slike nettroll som "Trofast leser" alvorlig 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og en fortsatt kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    15. Siv Svanem: Det har jeg heller aldri skjønt. Likevel har disse anonyme nettrollene et fellestrekk. Fellestrekkene er at de skriver dårlig Norsk rettskriving, verre enn en elev på barneskolen! Sammensatte ord og bruken av ordene “og” og “å” er totalt fraværende. Kan man ta slike nettroll alvorlig? Nei 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og ei kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg