FREDAG OG HELG IGJEN, OG BILDER FRA GÅTUREN MIN 10.08.2023 😊

Riktig god fredags ettermiddag! SĂ„ er det altsĂ„ helg igjen, og det er superdeilig 😊 Uka har gĂ„tt sĂ„ fort (som vanlig), og nĂ„ nĂŠrmer vi oss midte av august. HĂ„per dere har hatt ei fin og god uke, og at dere er klare for en god helg?
 
 
Jeg selv gleder meg meg til 90-Ă„rs feiringen vi skal ha i morgen 😊 Det blir kjempekoselig 😊 Mannen min, sĂžsknene hans og sĂžskenbarna deres har gjort en super jobb med planlegging, og de gleder seg ogsĂ„ masse 😊
 
 
I dag var jeg til fysioterapeuten min og trente styrke, og det gikk kjempebra. NĂ„r jeg var ferdig var jeg full av endorfiner og energi. Det blir jeg alltid nĂ„r jeg er ferdig med trening. Avslutter Ăžktene mine med 4×4 intervaller pĂ„ mĂžlla, og det er en svettefest ja, men kjempegodt nĂ„r jeg er ferdig 😊
 
 
Etter trening kjÞrte jeg innom butikken for Ä handle. PÄ feste i morgen er det kurvfest. Det vil si at alle sammen tar med litt mat hver, og maten settes pÄ et bord slik at det blir et koldtbord.
 
 
Jeg skal lage mat til kurvfesten i 90-Ärsfeiringen i morgen. Alle skal ta med seg litt mat hver. Det Ä gjÞre det slik er en smart idÚ, for det sparer jo de som arrangerer fra at det blir sÄ dyrt med innkjÞp av mat.
 
 
Jeg skal lage eggerÞre, sÄ tar jeg kalkunpÄlegg og en pk. kokt skinke som jeg legger pÄ et fat. Bruker Ä lage eggerÞre med vann siden jeg ikke liker melk. Det er noen der som har melkeintoleranse, og da lager jeg eggerÞre med vann.
 
 
Ettermiddagen blir stille og rolig. Jeg har en klesvask gĂ„ende som jeg skal henge opp. SĂ„ skal jeg pakke det jeg skal ha med meg slik at jeg har det klart til i morgen tidlig nĂ„r jeg blir hentet. Skal overnatte i Namdal til sĂžndag 😊
 
 
I dag vil jeg vise dere noen bilder jeg tok i gĂ„r da jeg gikk turen min. HĂ„per dere liker bildene mine 😊
 
 

RĂžde rognebĂŠr pĂ„ treet 😊

 
 

Rþde og fine rognebér 😊

 
 

Et av rognebĂŠrtrĂŠrne i parken hvor jeg liker Ă„ fotografere 😊

 
 

Sensommerblomsten Hþstfloks 😊

 
 

Kjempefine rĂžde blomster pĂ„ denne blomsten 😊

 
 

Storveronikablomsten 😊

5 kommentarer
    1. Fine bilder! 😀
      SĂ„ bra du klarer Ă„ trene, og gĂ„ turer Det er godt â˜ș
      Kos dere masse i selskap i morra. At alle tar med litt mat hver, er smart, og fint med koldtbord 🙂
      God helg! Klem ❀

      1. Heidisverden: Tusen takk for det 😊 Synes det er supergodt Ă„ trene, og er glad for at kroppen er inne i en god periode. Jeg passer pĂ„ Ă„ trene ut fra mine forutsetninger, og jeg mĂ„ ta hensyn til helsa. Fikk hĂžre at den online PT’n jeg hadde gir akkurat samme treningsprogram til alle sine kunder, gutter som jenter. Ikke rart kroppen min begynte Ă„ slite med mer betennelser. Treningsprogrammet var jo ikke tilpasset meg og mine behov og forutsetninger. Det blir jo totalt feil.

        Tusen takk for det, og ja, jeg skal kose meg masse 😍

        Ønsker deg en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg â€đŸ˜Š

        Purr, purr, og stor klem fra Toril og kattene

    2. 90 Ă„rs feiring, sĂ„ stas đŸ€—.
      Fine bilder av fine blomster 💜💜.

      God helg til deg og pusene 🐈🐈🐈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg